Hoi kaikki lupaavia nuoria suomalaisia draftanneet!
U21:nen on kiinnostunut kaikista uusista 18-vuotiaista, joilla on palkka 2500$ tai enemmän ja potentiaali laatupelaaja/star (5) tai parempi, sillä heillä on hyvällä treenillä mahdollisuus päästä auttamaan junnumaajoukkuetta menestykseen.
Suosittelen, että kaikille heille alettaisiin treenaamaan ekana 1vs1-treeniä vähintäänkin puoli kautta ja mieluiten vielä takamiespaikoilla (PG/SG). Jos taas et pysty itse treenaamaan (täysiä 48+ treenejä viikottain) ylläolevat ehdot täyttävää draftiasi, niin toivoisin että myisit hänet, jotta joku muu voi häntä alkaa treenata.
Kiitos!
Lisäksi:
Vaikka lähtöpalkka ei riittäisi tuohon 2500, niin voit aina ehdottaa pelaajaasi mulle BB-maililla ja chekkaan taidot, ja jos potentiaali on kova (supertähti+/8+), niin hänellä voi olla erinomaisiakin mahdollisuuksia aikuismaajoukkueeseen.
Lähden nyt käymään draftia läpi kun varaushistoriat ilmestyy ja otan talteen aiemmin mainituilla kriteereillä varustettuja pelaajia. Sen jälkeen yhdessä pelipaikkavastaavien kanssa lähdetään parhaista aloittaen ottamaan kontaktia omistajiin. Otan kanssa Supertähti+:ssat talteen millä tahansa palkalla aikuismaajoukkueen uutta (?) koutsia varten. Apu kelpaa kyllä, jos jollain on halua ja intoa :)
rubbercube
e: Jos myyt, voit ilmottaa mulle, niin laitan mainosta tuonne MJ-pelaajamainospuuhun.
Last edited by rubbercube at 3/4/2013 9:35:31 AM