Heb de scouting inmiddels al klaar (want ik heb de volgende week niet zoveel tijd),en er is vooralsnog 1 verandering in de selectie.
Ik heb Herrewijnen buiten de selectie gehouden (ondanks 125TSP) omdat hij toch al een stuk 5 drops heeft gehad en met name is JS en JR en ook op inside skills is hij wat ook minder geworden,.
Heb Boertjens weer bij de selectie gehaald,omdat hij toch de beste passer is die wij hebben met ook behoorlijk wat outside schotkracht ,.
Vorig seizoen heb ik deze speler uit de selectie gezet omdat de manager hem veel teveel minuten gaf ,en liet starten in 2 comp,.en bekerwedstrijd in de week .
Maar ik ga deze manager mailen , en netjes vragen

of hij wat rekening kan houden met het aantal minuten die hij maakt,.
Want het is toch een speler met specifieke kwaliteiten ,die ik heel goed kan gebruiken voor het NT.
Er zijn toch wel enkele jongere spelers die behoorlijk wat vorderingen maken en dat is goed nieuws.
Floris-Jan Cannegieter (PF ) 26 jaar met behoorlijk wat IS
Diego van de Put (PG) 26 jaar
Krijn van ankeren PF/SF 26 jaar hopelijk wordt zijn cap nog ff uitgesteld.
Hendrik-Jan Steen nog maar 24 ,maakt hele mooie vorderingen en die gaat ook getraind worden als een combo guard,ook een heel mooi talent,.
Zo zijn er nog wat jongere spelers die goed bezig zijn ,maar die ik hier niet heb genoemd.
Dus ik ben toch wel redelijk optimistisch gestemd ,ondanks dat er wat weinig goeie BIGS zijn ,...helaas.
Uiteraard mochten er managers zijn die wat info willen hoe zijn talent er voor staat ,kan je me altijd mailen,.
* Maandag gaan we oefenen tegen Roemenie ,helaas staat de spelvreugde erg laag,maar dat is helaas niet anders,.