BuzzerBeater Forums

BB Nederland > This is no fun

This is no fun (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Servier
This Post:
00
16067.13 in reply to 16067.1
Date: 2/15/2008 7:57:17 AM
Overall Posts Rated:
00
Best wel interessant. Vinden jullie ook niet. Iedereen is het er mee eens dat het wel degelijk mogelijk is vanuit je eigen (bestaande) team uit te bouwen. Daar ben ik dan ook aboluut voor. Ik doe zelf ook mijn best om hogere divisies te bereiken.

En inderdaad er is absoluut niets mis met koehandelen. Het gebeurt immers allemaal binnen de regels van BB.

Maar toch zou ik persoonlijk (en ik denk allen van jullie ook) eens het verhaal willen horen van iemand die NU in divisie IV of V zit.
Eens kijken of die nou ook zo denken als WIJ allen. En ik bedoel geen "second teams" en "tweede log-ins".......als jullie begrijpen wat ik bedoel, of juist niet?

This Post:
00
16067.14 in reply to 16067.13
Date: 2/15/2008 7:59:30 AM
Overall Posts Rated:
506506

Maar toch zou ik persoonlijk (en ik denk allen van jullie ook) eens het verhaal willen horen van iemand die NU in divisie IV of V zit.
Eens kijken of die nou ook zo denken als WIJ allen. En ik bedoel geen "second teams" en "tweede log-ins".......als jullie begrijpen wat ik bedoel, of juist niet?

Er zijn geen menselijke teams in de IV in Nederland, een V hebben we nog niet eens.
Misschien kan je het bij Spanje proberen ofzo, daar hebben zo 3000 actieve teams dacht ik ;)

This Post:
00
16067.15 in reply to 16067.14
Date: 2/22/2008 11:41:10 AM
Overall Posts Rated:
11
Ik ben net geen IV meer, vorig seizoen begonnen en meteen finale gespeeld. En gepromoveerd. Ik heb weinig nieuwe spelers gekocht (zeker niet ge-daytrade) en heb een goede draft gehad. Inmiddels dus in klasse III actief en ik sta ongeslagen bovenaan en beker nog mee in ronde 4.

Ik vind het commentaar dat het erg moeilijk is dan ook onterecht: je kan door je geld goed te gebruiken best wat leuks neerzetten. Wat wel jammer is, is dat je tegen weinig human teams speelt en (te) veel bots. Dat maakt het voor nieuwe trainers wel minder leuk in het eerste seizoen.

This Post:
00
16067.16 in reply to 16067.15
Date: 2/22/2008 1:22:33 PM
Overall Posts Rated:
00
Hier sluit ik me bij aan! Heb zelf 2x gedaytrade waarbij ik slechts 15000 heb verdiend. Hierbij blijf ik ver achter bij de manager die nota bene dit topic opende en die hier zelf veel geld aan verdiende. (no hard feelings, zoals je zelf zei: het is legaal en dus is het alleen maar slim)

Het belangrijkst is gewoon het hebben van een goede trainer zodat je spelers snel beter worden. Als je dan je arena wat uitbreidt is het niet eens nodig om aan- of verkopen te doen omdat je voldoende geld hebt om spelers te halen! Dat met die bots is inderdaad niet leuk maar daar ben je volgend seizoen mooi vanaf als je zo door gaat. En anders kun je altijd nog wat vrienden opnaaien om ook Bb te spelen:P