BuzzerBeater
BuzzerBeater Forums
BB België > Beker seizoen 8
Back to the Sneak Peek
BB België
[NT] Information
189
maffiagame Krapul
3
Hattrick
30
Training Speed Analysis/ Vites...
13
Beker seizoen 8
42
Transferlist
148
A special player
1
slotje
1
Private League
1
[NT] @ Hellas
7
Stadions
85
[Fantasy Nba]
1
Andrea Lima (8147462) Small Fo...
12
U21 National Team Debate Threa...
25
U21 National Team Speeches
5
draft
23
U21 Election Rules
1
Play-off in D1
30
BB België
1
Beker seizoen 7
85
<
>
Favorite Folders
Beker seizoen 8
Set priority
High
Normal
Low
Show messages by
Everybody
Lord of Doom (9)
Sedrul (1)
ebobo (1)
sum_41 (3)
Bolleke (1)
AnGi77 (1)
LA-Kantine (10)
Cedric (2)
JoeMaverick (1)
-Archie- (1)
Search this Thread (Supporter Feature)
From:
Lord of Doom
To:
JoeMaverick
This Post:
0
79366.14
in reply to
79366.13
Date: 3/13/2009 8:32:15 AM
Overall Posts Rated:
96
:)
yes, I think until they make the cup financially more attractive again, we will see this patern regularly...
It's good for the lower divisions though. If the biggest teams set 50/50 deals for the cup, because it isn't important enough to fully go for it, then the smaller teams have a chance of winning...
So it's not that bad actually.
For me, there is even less motivation since I already won the cup twice, so it's not on my wish list anymore... ;)
I'm not saying I will be throwing it away each season, I will still try, but just not that hard. ;)
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
Mark Unread
Ignore User
From:
Cedric
To:
JoeMaverick
This Post:
0
79366.15
in reply to
79366.13
Date: 3/14/2009 10:10:17 AM
Overall Posts Rated:
1
ditto!
tegen vleesklak :(
de supporters konden er niet echt mee lachen :(
zeker niet na de overwinning in de topper enkele dagen voor de cupmatch... maar soit, nu wederom een belangrijke confrontatie in mijn reeks, als ik deze kan winnen is alles terug OK :P
Mark Unread
Ignore User
From:
LA-Kantine
To:
Cedric
This Post:
0
79366.16
in reply to
79366.15
Date: 3/14/2009 1:15:48 PM
Overall Posts Rated:
0
Lap, nu al DI op mijn bord: de Supersonics komen naar het Stofkot. Uiteraard in de week met 2 toppers in competitie.
Climbing the BB-mountain. Destination: the top.
Mark Unread
Ignore User
From:
Lord of Doom
To:
LA-Kantine
This Post:
0
79366.17
in reply to
79366.16
Date: 3/14/2009 4:05:46 PM
Overall Posts Rated:
96
mja, had al gezien... tegen de bekerhouder. leuk. ;)
ik kom alvast kijken... van in de kantine... Hopelijk is het weer bediening van euh... die een daar eh.. ;)
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
Mark Unread
Ignore User
From:
LA-Kantine
To:
Lord of Doom
This Post:
0
79366.18
in reply to
79366.17
Date: 3/14/2009 4:11:41 PM
Overall Posts Rated:
0
Bij deze is je barkruk gereserveerd.
Opdracht 1/3 van deze week volbracht. Leiding genomen in conferentie, nu de co-leider en de bekerhouder nog het hoofd bieden.
Mark Unread
Ignore User
From:
Lord of Doom
To:
LA-Kantine
This Post:
0
79366.19
in reply to
79366.18
Date: 3/19/2009 4:01:23 PM
Overall Posts Rated:
96
helaas... ook voor u een korte bekerrun dit seizoen.
er zijn ook weer enkele 1ste klassers gewipt.
de beker ziet nu oranje van de 2de klasse ploegen.
nog een lange weg te gaan.
Mark Unread
Ignore User
From:
LA-Kantine
To:
Lord of Doom
This Post:
0
79366.20
in reply to
79366.19
Date: 3/19/2009 4:04:30 PM
Overall Posts Rated:
0
Bwoa, nog redelijk wat IIIe en enkele IVe klassers over.
Ik ben er eervol en terecht uitgegaan tegen Seatle. Hij heeft in ieder geval niet op TIE durven spelen. ;-) Wel jammer, het kan niet altijd zo goed zijn als vorig seizoen.
Mark Unread
Ignore User
From:
Lord of Doom
To:
LA-Kantine
This Post:
0
79366.21
in reply to
79366.20
Date: 3/19/2009 4:08:14 PM
Overall Posts Rated:
96
dan zal hij waarschijnlijk proberen de beker terug te pakken...
er zitten idd nog andere ploegen in, maar toch nog opvallend veel 2de klassers verhoudingsgewijs...
EDIT: wel jammer dat boes er ook al uit ligt. Ik heb hem vorige week niet een kans gegeven om er al meteen de volgende ronde uit te vliegen.
Dit geeft echter wel aan dat mijn uitschakeling wss nog zo slecht niet was, ervan uitgaande dat ik dezelfde zware tegenstander zou krijgen... ;)
Last edited by Lord of Doom at 3/19/2009 4:10:20 PM
Mark Unread
Ignore User
From:
LA-Kantine
To:
Lord of Doom
This Post:
0
79366.22
in reply to
79366.21
Date: 3/19/2009 4:21:15 PM
Overall Posts Rated:
0
KV Forever heb ik er vorig seizoen nog uitgekegeld. Dat is typisch beker, op één match tijd wordt alles beslist.
Ik vind het wel boeiend dat er al een reeks toppers uitliggen. Zo krijgt hopelijk een underdog de kans eens om de trofee te grijpen.
Mark Unread
Ignore User
From:
Lord of Doom
To:
LA-Kantine
This Post:
0
79366.23
in reply to
79366.22
Date: 3/19/2009 4:28:58 PM
Overall Posts Rated:
96
ik denk dat Supersonics er wel weer voor gaat, en dan ben ik eens benieuwd wie hen eruit zal smijten...
Misschien als ze op verplaatsing moeten tegen een andee topper, die dan nadien niet de motivatie heeft om zelf tot het einde de rit te nemen, maar anders...
binnen een ronde of 3 is er al iets meer duidelijkheid over wie en wat er nog inzit. Voorlopig is het nog een lange weg, en er zitten waarschijnlijk nog een groot deel teams bij die niet gemotiveerd zijn de nodige offers te brengen.
Over 3 rondes blijven dan de ploegen over die er misschien allen toch voor wilen gaan, en dan zal de strijd weer zwaar worden. ;)
Ondertussen probeer ik wat in te lopen wat vlaggetjes betreft.
Mijn training deze week is om 1 of andere onverklaarbare reden weer volledig verkloot. Alle plaatsen tot en met reserves toe ingevuld, en nog hebben mijn mannen die meegingen, maar geen speelpositie kregen minimum 10 minuten gekregen. Mijn starting SG slechts 16, en mijn back-up 32, en zo van die zaken. Nochtans stond ik geen 20 punten voor bij aanvang van het 4de kwart...
Soit, er komen nog weken he. ;)
Shit happens ... (a lot bij BoD lately zelfs ;) )
Mark Unread
Ignore User
Disable Emoticons and Images