med tanke på hur lätt det är att söka på forumen
Haha skönt att höra att du har humor, sökfunktionen är ju typ den sämsta, man får lägga timmar för att gräva fram en sådan här sak. Nu har jag iaf gjort det och länken finns i tråden (118426.1) under spelarutveckling.
Jag tycker faktiskt sökfunktionen brukar funka ganska bra.
Påståendet är intressant, även om det ju inte förklarar hur olinjäriteten fungerar:
In fact, someone who only plays 24 minutes will get much less than 1/2 training.
Essentially, we've set it up so that you can't be on the court for a few minutes and expect to get a significant amount of in game experience. You need to play for quite a while before you actually reap the benefits.Helt orimligt är det ju inte, samtidigt så tror jag det är ganska hög sannolikhet att den inte är så jättebrant mot slutet, dvs jag tror knappat att den minut som ger högst träningseffekt är minut 48, utan snarare någonstans runt minut 35-40 skulle jag tro att man har den "effektivaste minuten" och sedan går träningseffekten ner igen. Om minut 48 (eller 47 om man ska vara helt korrekt) skulle vara jätteeffektiv medan minut 49 inte skulle ge något vore det konstigt i min mening och skulle dessutom inte stämma med mina erfarenheter. Men det är inget jag vet så klart.