Efter att startat säsongen med 17 raka vinster, så har jag nu 3 raka torskar i rad Får se om det blir 4e i rad om en liten stund, skulle nog vara bland de tyngre veckorna man upplevt i BB isf...Var du inte bättre än så? Pinsamt!
Efter att startat säsongen med 17 raka vinster, så har jag nu 3 raka torskar i rad Får se om det blir 4e i rad om en liten stund, skulle nog vara bland de tyngre veckorna man upplevt i BB isf...
Efter att startat säsongen med 17 raka vinster, så har jag nu 3 raka torskar i rad :/ Får se om det blir 4e i rad om en liten stund, skulle nog vara bland de tyngre veckorna man upplevt i BB isf...Var du inte bättre än så? Pinsamt!Men gubben då...
Efter att startat säsongen med 17 raka vinster, så har jag nu 3 raka torskar i rad :/ Får se om det blir 4e i rad om en liten stund, skulle nog vara bland de tyngre veckorna man upplevt i BB isf...Var du inte bättre än så? Pinsamt!
Efter att startat säsongen med 17 raka vinster, så har jag nu 3 raka torskar i rad :/ Får se om det blir 4e i rad om en liten stund, skulle nog vara bland de tyngre veckorna man upplevt i BB isf...
Satte taktik för idag men uppenbarligen så har de inte tagit. För de ser ut som standard som används... träningen blir trasig å saknas väl bara man förlorar oxo.