Yes. Op papier zijn de NYK vele malen sterker. En vanavond was het ook zo in de praktijk. Alles of niets gedaan en is op niets uitgelopen. Ook een totaal nieuwe tactiek erin gegooit die ik nog nooit gebruikt heb, en dat heeft jammer genoeg niet mogen baten. BASH own that bitch for my please Lol? Gun jou het van harte dit seizoen ^^.
Volgend seizoen heb ik maar een ding. #1 seed in de macht 8. Hopen dat er een prutteam degadreerd, en volgend jaar start ik nog sterker dan ik nu geeindigd ben. En wat Oranjeman ook al zei, van harte welkom in de competitie en veel succes gewenst ^^. You gonna need it (:
Just jk.
Is best moeilijk om op gang te komen heb je wel 1 seizoen voor nodig, als je een jonge speler hebt met redelijke vaardigheden kun je die het beste gaan trainen. Ik hoop dat je weet hoe je een prive berichtje kan versturen, mijn mailbox staat altijd voor je open ;). Als je vragen hebt stel ze gerust, ik wil je van harte verder helpen :p
Jullie allebei gefeliciteerd met jullie overwinning! Mijn vrienden Bashcity en Oranjeman nu wel te verstaan! Ik hoop van harte dat jullie elkaar in de finale treffen. En dat het op 3 games aan mag komen, ik gun jullie van harte om allebei te promoveren. Maarja, bash heeft een keer verloren van de knicks en het zijn toch nog geen slecht team, heb ik nu gemerkt. Maarja als ik er bijna van win moet jij het kunnen! En Oranjeman staat nu voor een redelijk moeilijke opgave nog in Liverpool. :p
Succes en moge de beste manger winnen + promoveren! Ik zal jullie op de voet volgen!