Nej det är vansinne att lägga krut på draften när du väljer så sent (eftersom jag väljer efter dig så är det förstås min självklara respons

)
Jag hoppas kunna förbättra min position kommande säsonger så har lagt mycket krut på draften av det skälet den här säsongen. Kommer mest sannolikt vara bortkastat då risken är uppenbar att första 6 lagen i draften kommer att sno åt sig allt som är värt något, dvs spelare med 5 i star rating och åtminstone 3 i potential. Kanske borde jag valt att scouta 19-åringar istället för 18-åringar för det är antagligen bättre möjlighet få en 5/5 i den gruppen och de kan vara väl så vassa som 5/4 som är 18 år och att få en 5/4 som är 18 år lär vara nästan hopplöst när man väljer sent. Min svenska talang som är rätt nära plats i landslaget nu fick jag som femte lag i draften så omöjligt är det inte att få riktiga guldkorn även om man inte väljer först. Det är den överlägset bästa svenska talangen jag fått i draften. Har endast en gång åkt ner direkt till lägre serie och då fick jag riktigt kass spelare och i övrigt aldrig fått välja tidigare än som lag fem. Så när det gäller draftval är man långt ifrån lika bortskämd som Åhlströmska