Japp, jag räknar med att jag med får vara med i B3, men Highflyers har ju ett riktigt vasst lag med SBBL-mått mätt, så jag hypar lite och hoppas att de ska kunna skrälla lite...
Är ju helnöjd själv med säsongen som helhet. Det är ju bara det där med att spela med Kuba i laget. Alltså han är ju en kul typ, vågar påstå att han är en av de bästa inside-försvararna i BB överhuvudtaget, men han kan ju inte spela anfall för 5 öre.
Men vad gör man då? Säljer av lite annat folk förstås. Males och Gabdullin är trevliga typer, men jag behöver en best jämte Kuba. Och jag behöver en spelare som sticker ut jämte Åkersten. Så jag hoppas på en quick-fix, att någon dåre förbarmar sig över mina två svarta får så att jag kan köpa in lite andra spelartyper...
Lyckas det, vilket med tanke på hur transfern ser ut idag nog är närapå omöjligt, kan man väl säga att vi satsar på nästa säsong. Troligaste scenariot är väl annars att jag behåller laget som det är och fortsätter harva med ett habilt, men inte mästerligt lag...