Tycker det va en lite förvånande förlust för dig med tanke på att du inte kunde satt taktiken bättre och hade högre satsning..Så lite missnöjd måste du allt vara.
Du hade mycket fouls, antar att många kom på slutet, men din Center verkar haft foulproblem tidigt eller? Å backupcentern har inge vidare ID va?
Sjuk kross på SG positionen också, till och med på PG. KAnske inte va så bra taktik ändå med 2-3:an...
Synd att GBG körde träningsobjekt på SF, han borde haft väldigt bra chans att vinna matchen med tanke på Bissys uppställning.
Go seger för mig idag. Fick 40 treor emot mig, så med annan utdelning för Estudiantes så hade jag kunnat bli krossad.
Glider man igenom cupen igen får man vara nöjd med veckan trots torsken mot Wellington i tv-matchen.
NIL fortsätter torska matcher som det ser ut som han kunde ha vunnit. Mest oflyt av alla lag i år helt klart. Utan konkurrens.
Jokehim fick äntligen en gratisvinst mot ett lag som inte satsade på att slå honom. Synd (som han nämnde i chatten) att det blev onödigt stark laguppställning. Glaskulan sparade krutet till tuffa cupmatchen mot Fattys som troligen kommer med crunch ;) Inte blev det nåt av Fattys två skador heller...
Oxhill tektikexperimenterade oväntat i tv-matchen och spånga vann trots att han jobbade vidare på sin monster PF Nyhborg som PG
Nykomlingar i topp på båda sidorna. IOW är nog fan kandidat till att stanna där också. Riktigt kul.
Frågan är dock om inte IOW får ge sig i cupen på torsdag borta mot Falken...