BuzzerBeater Forums

BB Nederland > non BB - NBA

non BB - NBA (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
215673.137 in reply to 215673.135
Date: 8/17/2012 4:21:26 AM
Overall Posts Rated:
9494
Wordt wel een bejaarden team, Nash is bijna helemaal op, Koby heeft het ook niet helemaal meer en Gasol is wel goed maar met zoveel ego binnen de ploeg vrees ik voor hem het ergste

Maar inderdaad het wordt wel een erg vervelende ploeg om tegen te spelen als je voor een ander team bent............

Hoop dat de Bulls er een oplossing voor gaan vinden...;-)

This Post:
00
215673.140 in reply to 215673.139
Date: 9/13/2012 2:55:44 PM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
530530
Second Team:
The Milk
En OKC heeft Eric Maynor weer terug van blessure en Ibka vastgelegd. Het is nog even puzzelen voor Hardens contract dus de vraag is of dat gaat lukken maar hij speelt er minimaal nog 1 seizoen. Verder hebben ze een mooie draft met Perry Jones III die ongelooflijk ver zakte voor zijn talent, hebben ze draftbust Hasheem Thabeet voor weinig geld als 3e Center gehaald en zijn enkele veteranen kwijt geraakt (Fischer, Mohammed).

Al met al bijna gelijk gebleven maar terugkomst van Maynor zorgt voor lichte verbetering....en het team is jong en wordt elk jaar beter natuurlijk. Hoop dat Ibaka vooral de volgende stappen maakt en meer tijd zal spelen. En dat er een opvolger voor Perkins komt....wordt lastig want geen supertalenten daar dus.

Rookies waar ik naar uitkijk:
Damian Lillard (waarschijnlijk starter van Portland...leuk team trouwens)
Kendall Marshall (backup en moet veel groeien maar bijzondere speler)
Harrisson Barnes (denk dat hij boven zijn draftpositie uitstijgt)
Royce White (flop: vliegangst, slecht schot / FT of top: intelligent, goede rebounder goed passen)
Perry Jones (ooit top10 voorspeld nu bij OKC gedraft door twijfels over drive en lichamelijke twijfels)
Jae Crowder (lage draftpick maar hoge drive en volgens mij ook goede rebounder)

Crunchy! If you eat fast enough
This Post:
00
215673.142 in reply to 215673.141
Date: 9/13/2012 5:38:17 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Ik verwacht dat OKC een stapje terug doet. Door de huidige manier van berichtgeving zal het wel of niet blijven van Harden tot een issue worden gedwongen in de media. Daarnaast blijft Cole Aldrich zwaar onderpresteren, hoewel Summer League niet altijd een goede indicator is. (Veel spelers die daar goed zijn, zijn dat in de echte NBA niet, maar spelers die daar slecht presteren doen het in de NBA vaak ook niet) Verder heeft Thabeet een lage 'motor' en geen passie voor het spelletje zelf, zelfde angst die men had toen hij gedraft werd. Hij speelt enkel omdat hij zo zijn geld kan verdienen.

Miami is en blijft de kampioen, dus automatisch de favoriet. De Lakers zullen moeilijk, heel moeilijk bespeelbaar zijn, maar hoe diep is de bank? En hoeveel minuten kunnen de toch ouder wordende spelers aan zonder vermoeid of geblesseerd te raken? Oudere teams hebben vaak toch moeite om in het regular season te shinen! Ik verwacht dat Philly tegenvalt, Bynum zal wel een groot deel van de wedstrijden missen en daardoor chemistry-issues. Verder zijn er steeds meer 'top-heavy' teams in de NBA, bestaand uit supersterren met amper een bank. De Nets zullen verdedigend een ramp zijn. Ik vrees op de een of andere manier dat de Knicks komend seizoen een stap in de goede richting zetten.

Daarnaast ben ik benieuwd hoe teams zoals de Indiana Pacers (bank volgens PER van Hollinger gigantisch verbeterd) en Boston Celtics (ondanks verlies Allen qua namen wel een stuk dieper geworden) met minder supersterren, maar meer kwaliteit verder op de bank, zich gaan ontplooien. Of zullen de Wizards met hun nieuwe, meer ervaren spelers eindelijk John Wall in een situatie brengen zodat hij zijn potentieel kan vervullen?

Daarnaast sluit ik me nog aan bij Tesse, ik ben ook een fan van Damian Lillard. This kid is gonna be special. Perry Jones en Harrison Barnes, meh, ben ik niet zo aan verknocht. Barnes is wel bij het juiste team terecht gekomen voor hem om zich te profileren, maar zoals zoveel spelers bij de GSW zullen zijn nummers wat opgeblazen zijn tov wat bij andere teams zou gebeuren. Er van uit gaande dat de Warriors op dezelfde manier doorgaan ipv eens een tactiek te gebruiken om de winstkansen te optimaliseren ipv statistieken te optimaliseren. Ze hebben namelijk wel wat talent, dus als ze eens serieus gaan ballen kan het eindelijk wat worden (mits Curry en Bogut fit blijven en weer in de vorm pre-blessure geraken).

This Post:
00
215673.144 in reply to 215673.143
Date: 9/14/2012 8:20:01 AM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Augustin hoeft niet per se de starter te zijn... hij brengt een skill-set die momenteel niet aanwezig was. Eindelijk een pure PG wiens voornaamste kwaliteit passen is! Ik hoop dat George terugkomt met verbeterde balcontrole en dat Lance Stephenson het vertrouwen waar gaat maken. De bank is vooral veel atletischer en groter geworden, dus het zou wel eens een mooi jaar kunnen worden!

This Post:
00
215673.147 in reply to 215673.146
Date: 9/14/2012 11:03:13 AM
Overall Posts Rated:
1313
thanks voor de tip!

Advertisement