Als je denkt dat je dat je op dit moment niet veel in de 2e klasse hebt te zoeken ,zou ik heel voorzichtig zijn met het aantrekken van dure spelers.Of je moet zoveel geld op je rekening hebben staan,dat je op die manier je kunt velig spelen.
Ik denk dat je in ieder geval rekening mee moet houden ,als je een paar dure jongens hebt aangetrokken en je degradeert alsnog,dat je daarna in de 3e klasse wel eens moeilijk zou kunnen hebben om deze jongens te kunnen behouden,want je gaat natuurlijk weer een stuk minder inkomsten krijgen wanneer je naar 3 terugvalt.
Als ik nu in 2 zou spelen en ik heb niet de spelers de nog de bankrekening om me te kunnen handhaven ,dan zou ik gewoon mijn trainees het aankomende seizoen vooral trainen op de bij skills ,dat bespaart je wat salaris en het is ook prettig als bijv. je trainee C wat kan passen,en ook wat OD heeft.
.En dan als je eventueel terug bent in 3 kun je weer de hoofdskills oppakken,en zo krijg je toch een multi skilled speler.
En ik zou dan ook veel in de draft investeren ,zodat je toch een grote kans hebt op een goeie trainee..
Succes in de 2e klasse trouwens.
Last edited by primoss at 5/14/2012 3:29:11 PM