BuzzerBeater Forums

Andorra - I.1 > Selecció andorrana

Selecció andorrana (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Cagallo

This Post:
00
60083.14 in reply to 60083.13
Date: 11/24/2008 9:57:19 AM
Overall Posts Rated:
1111
En definitiva. Els qui votaveu per KOOL, sisplau cambieu el vot a CAGALLÓ si voleu.

ERIC3, ser seleeccionador actius ho serem tots els q ens presentem! La diferencia cau en q alguns ja tenim un know-how pq portem 3 temporades aquí i ens coneixem. Jo se lo q puc esperar d'en Romagosa i ell sap lo q pot esperar de mi.

From: eric3

This Post:
00
60083.15 in reply to 60083.14
Date: 11/24/2008 12:03:23 PM
Overall Posts Rated:
127127
El problema és que teniu molt pocs jugadors amb potencial i ademes que s'entrenin i per tant no hi haurà futur, els allstars a la que estan pels $50000 ja estan casi saturats i millorar-los és molt complicat i un entrenament que abans feies amb 1-2 semanes desprès en necesites 3-4-5 i ademés se molt constant i a la que els managers veiguin que no evoluciona dons el deixarán apartat i per altre banda tocará esperar a que surtin jugadors amb MVP, jugador franquicia, história del bàsket o llegenda del bàsket i d'aquest costa molt de veure'n d'andorrans i ademés els seus managers dubto que si impliquin exclusivament exepte 5-6.
I si no s'aprofiten Andorra per un tren cada cop que passa.
Alguns jugador d'aquests històrics ja tenen 3 prolífics o més i aixó a la llarga fara que mai es pugui arribar als mateixos nivells.
Alguns managers tenen més de 1 jugador a la selecció i si no és de la mateixa posició dons probablement perdin entrenament o que entrenin alguna cosa no tant important, peró ho comprenc ja que no hi ha pocs clubs que s'hi impliquin.
Si us interessa tant el futur podríeu utilitzar els jugadors menors de sub-21 a la absoluta i aixi que agafessin experiencia més jugadors combinan-los amb els indiscutibles que té la selecció.
Si el que voleu és anar a europeus dons col·locar tots els jugadors menors de 21 anys amb la sub-21 sense excepció.
Per exemple la temporada que ve ia es veuran jugadors amb molt potencial a la absoluta com passa amb els portuguesos que tenen un jugador de 20 anys que té de potencial llegenda del bàsquet i algun equip ja els introduira a mitjans de temporada.
I si no hi ha el mateix es pot recorre a casos extrems, com crear híbrids ( un jugador que suigi un bèstia defensant per blocar atacs exteriors i altres jugadors amb molt atac interior i així es crearía una selecció molt compensada, també un jugador sense tir interior pero el rebot i defensa interior amb prodigiós o alguna cosa per l'estil).

Aixó és el que penso io pero cadascú té la seva opinió i sempre agrada tenir un jugador compensat perquè cobra molt menys i perquè per un equip va molt millor pro jugadors així crec que anirien molt be.

Salut i no us enfadeu tampoc tant.

Last edited by eric3 at 11/24/2008 12:03:42 PM

This Post:
00
60083.16 in reply to 60083.15
Date: 11/24/2008 12:15:32 PM
Overall Posts Rated:
1111
Si us interessa tant el futur podríeu utilitzar els jugadors menors de sub-21 a la absoluta i aixi que agafessin experiencia més jugadors combinan-los amb els indiscutibles que té la selecció.
Si el que voleu és anar a europeus dons col·locar tots els jugadors menors de 21 anys amb la sub-21 sense excepció.

Bé, aquest model que proposes es pot aplicar tranquilament a l'inrevés, que és el que altres mànagers i jo hem estat proposant des del principi de les eleccions.

Ens interessa anar a Europeus i també el futur. Per tant, els millors jugadors sub21 aniran a la sub21 per a guanyar partits; allí milloraran també la seva experiencia i formació. En Romagosa fa seguiment.

A l'absoluta també tindrem sub21, potser no tant bons, pero que faran un bon paper. I també ens cuidarem de que els "grans" que puguin entrar a l'absoluta hi entrin... i guanyin experiència; perquè sempre seran utils i se'ls podrà necessitar durant aquests 2 anys en q tota la fortalesa estarà a la sub21. I hi ha gent que segueix entrenant a aquests "grans".

És el teu mateix model, pero aplicat a l'in`revès i matant dos ocells d'un tiro. Aquest és el que defenso i que altres jugadors com Calcy, Kool i Romagosa defensen.

This Post:
00
60083.17 in reply to 60083.1
Date: 11/24/2008 12:19:14 PM
Overall Posts Rated:
1111
Voteu CAGALLO, mestres. En substitucio de KOOL, q no es pot presentar.

Last edited by Cagallo at 11/24/2008 12:19:55 PM

This Post:
00
60083.18 in reply to 60083.17
Date: 11/24/2008 2:02:09 PM
Overall Posts Rated:
00
Jo ja tinc el vot decidit. I voto a un andorrà.

Tots els andorrans m'heu ajudat molt per ara en la sub-21, i perdoneu si he sigut molt pesat amb els meus e-mails i preguntes, però em fa il-lusió portar la selecció i aconseguir algunes victòries i preparar jugadors per l'absoluta.

Per tant, ara us torno la meva gratitud, votant a un andorrà.

P.D.: I potser hagués votat a cert gallec o peruà que m'ha ajudat molt també...

Last edited by Romagosa at 11/24/2008 2:04:14 PM

This Post:
00
60083.19 in reply to 60083.18
Date: 11/24/2008 5:27:35 PM
Overall Posts Rated:
00
Per començar vull destacar el noble gest que ha tingut kool, ja que en la seva situació, molts haurien seguit la campanya, i això demostra que era un paio que anava seriosament a treballar per la seleccio. Molts ànims.

Demano als mànagers que votin a partir d'experiències passades, i que intentem no cometre els errors que tots vàrem cometre en el passat.

Jo l'única cosa que puc oferir és la meva experiència com a mànager i una gran dosi de diàleg, que crec que és el més important per a tirar endavant una selecció "petita" com la nostra, no tant a curt termini sinó enfocant la nostra tasca cap a un mitjà-llarg termini.

salut i que guanyi el millor!

This Post:
00
60083.20 in reply to 60083.11
Date: 11/24/2008 5:38:36 PM
Overall Posts Rated:
00
Ambientillu ambientilluuuuuuu...

Això ja comencen a semblar unes eleccions ,....

;-P

This Post:
00
60083.21 in reply to 60083.20
Date: 11/24/2008 8:56:33 PM
Overall Posts Rated:
00
Molt be , però ...

Perque no feu cadasqun una campanya argumentada ??

No seria mala idea , de cara a votants indecissos tal i com és el meu cas , de donar arguments de més pes , no que si jo tinc jugadors a la selecció o si la experiencia és un .. que .

Em Refereixo a que elscandidats expliquin que pensen fer de veritat per que la selecció absoluta d'Andorra es vagi fent cada dia més poderosa , sempre amb el permis d'altres grans seleccions .

Si s'escau i algú necessita goma2 o algún tipus d'extorsió per la seva campanya , que contacti amb mi .

;-PPP

This Post:
00
60083.22 in reply to 60083.21
Date: 11/25/2008 1:26:54 AM
Overall Posts Rated:
00
Ja hi ha guanyador, desperta petit talibà xD

This Post:
00
60083.23 in reply to 60083.1
Date: 11/25/2008 3:50:59 AM
Overall Posts Rated:
1111
Moltes gràcies a tothom qui ha participat a les eleccions. Bé, dedico la victòria al cervell de l'assunto, el KOOL!!

En fi, gràcies per confiar-me el càrrec de l'absoluta. Amb en Romagosa ja n'hem parlat i tenim els temes començats. Jo m'he dedicat avui a mirar què hi havia al equip i què hi faltava... ja he fet un parell de canvis, però tot i aixo`, em falta molt per fer de l'equip algo amb l'objectiu com a mínim d'igualar en Calcy, que va deixar la nostra selecció en el nº54 de l'ultim mundial... 20 posicions per damunt de paisos més.

Que més... ah, necessitaré molt la vostra ajuda. Si teniu algun dubte, consell, jugador interessant (vostre o d'algu) o ganes de dir algo, no dubteu en enviar-me un correu... acostumo a entrar cada dia, menys al nadal que ho tindré complicat.

Aviat possaré les necessitats més importants que tenim a la selecció.

This Post:
00
60083.24 in reply to 60083.22
Date: 11/25/2008 2:44:27 PM
Overall Posts Rated:
00
Jaaaaaaaaaaaaaaaa ja jajjajjajjajajajajja jajaja

Doncs felicitats pel nou entrenador ... ja ja jja j ajajaaaa

Sabeu que passa ??? ... Que de tanta vibració al cervell de les explosions , les neurones estan més escampades i he quedat una mica atontadet ...

;-PPP

Ossigui .... que no m'hi puc presentar a les eleccions oi ???

XDDDDDDD

A 10 uuuuuuuuuu

Advertisement