Vinst igen, nu mot Tomtens Knattar med 96-74. Inside defence och Inside scoring betygen var riktigt fina, och alla delade snällt på poängen. Ingen spelade mer än 26 minuter, så alla i laget gjorde ett fint jobb. Vet inte riktigt hur man bör göra, om man kanske ska låta förstafemman (inte för att jag har någon, alla är ju lika bra) spela hela tiden men då alla är lika bra känns det fel. Får försöka se till så att centrarna spelar lika mycket, annars rotera?
Lite kul att ha vunnit alla tre matcher, och det med mycket lägre löner än vad de andra lagen har generellt. 47k har jag, mot 64k som är snittet i ligan. De kanske har fler spelare, men jag vill inte kolla upp det utan tänker bara anta att jag är så mycket bättre än alla andra att jag kan ha sämre spelare och ändå vinna. ;))
Möter min "rival" DEFF FTW härnäst, och sedan är det en tuff cupmatch mot Stockholm Bulls som ligger i samma serie som mig (andra sidan). Känner mig hyfsat säker på seger mot DEFF, och hoppas att jag kan störa Stockholm Bulls lite grann.