Kun ne vanhenee sinne 30 ja siitä eteenpäin, niin niitten siirtohinnat laskee aika paljon, koska harva haluaa ostaa pelaajaa, joka on jo niin vanha. Ehkä 27-9 vuotiaana niistä saa vielä 70-90% ostohinnasta takas, jos on joskus 24-5 vuotiaana ostanu. Ite myin äskettäin ton mun 31v PF:n ja sain 109k vaikka ostin sen jollai 300k 30-vuotiaana. Että ennen 30v kannattais ehkä vaihtaa, mutta harvoin silleen jaksaa tehä, koska ainaki mun tekee mieli ostaa niitä >30v ku ne on niin halpoja.
Mun mielestä ei pitäis pudota dramaattisesti kun siirtyy 33->34v, mutta jonkun verran ne alkaa tippumaan. Nimittäin tehot riippuu aina vaan taidoista, mutta niitä taitopudotuksia alkaa siellä yli 32 vuotiaana tulemaan. Joillain tippuu välillä kaks tasoa kerralla joku taito 31-vuotiaaltaki! Mulla kai pari kertaa tippunu yhen vanhan pelaajan joku korkee taito, kun se oli 33vuotias. Toisaalta toi mun P.Rodriquez on jo 33 eikä sillä ole tippunut yhtään mikään tähän mennessä, että aika arpapeliä ne vissiin on. Joillain taas on jotai 45-vuotiaita pelaajia, joilla on kaikki taidot tippunu avuttomaan siihen mennessä ja palkka johki 500/vko. Pitävät niitä kai läpälllä jengissä. Ne pääsee siis eläkkeelle vasta, kun ne erotetaan jengeistään :)
Mä en kyl aio ainakaa myydä tota mun Mojmir Estockoa piiiitkään aikaan vaik se on jo 30, koska sen palkka/taito suhde on niin täydellinen ja sopii mun jengiin tosi hyvin.
rubbercube
Last edited by rubbercube at 1/4/2012 5:43:43 AM