Hehe tackar! Tykcer väl att jag presterar helt okej och att jag var värd dennna seger :)
Härnästr väntar stentuff match men loosa nu för att vinna i PO är helt okej för min del :D
Jag hoppas iaf att jag inte ska spela en avgörande faktor utan att vinna både idag o mot Torp i nästa möte så det blir lagom jämnt :)
Skön seger idag o som sagt tycker jag iaf att jag förtjänade den.. hoppas dock att jag slipper möta HH i en returmatch i PO.... mmen hur jag ska lyckas med det o dessutom inte få spela mot ABC är en helt annan historia!Men vi tar det som det kommer, kul med vinst idag iaf! Vet inte riktigt hur jag ska vinna mot ABC men tack vre deras svaga res idag så kan jag kanske ta 2-aplatsen iaf. Vore grymt skoj och dessutom en fördel inför PO. Räcker med seger mot rivalerna Torp där det lär bli en ordentlig satsning. För nog vill vi ha publik till PO. Men i vilket fall så.. wiiiiiiiiiiiii, gött med sgeer idag! Ser fram emot den mkt spännande o avgörande matchen mellan HH o Torp på tisdag. Mkt står på spel, inte minst vårt serietips! :D
Heja heja SBK :)