Det där är ett intressant exempel. Genom att dra upp tempot och sedan stasa på returtagningen så fick ju Zalogos 75 - 35 i returer, dvs ett "överskott" på 40. Iofs är Zalogos lite sämre på handling ser det ut som, eftersom dom kastar bort 12 bollar mot BAS 6, men det är ju trots allt bara 6 "förlorade" avslut, dvs totalt har Zalogos 30-6 = 24 extra avslut, eller ca 24 extra poäng, vilket är ganska exakt vad som tillslut blir skillnaden mellan lagen.
Om du med 2-3 kan få ungefär samma retur- och outside defense-betyg så är det mao ett bra alterantiv.
Du bör välja den av 1-3-1, 2-3, 3-2 och MM, som ger dig bäst kombination av returtagning och outside defense. Riktigt hur man ska avväga är ju svårt, men jag skulle ta den taktik som gav mig minst inept(high) men gärna mediocre perimeter defense och sedan välja den som ger mig bäst returtagning.
Dvs om 23 räcker för att du ska ha inept(high) så skulle jag köra detta, annars man-man, om inte det räcker så skulle jag välja 32 och om inte det räcker 131. Räcker inte det så skulle jag gå och be en bön.