Kiitosta vaa betoni!
Joo tohon suunitelmallisuuteen pitää sanoa, että itse olen varmaa viimeiset viisi kautta yrittänyt nousta
joskus on ollut vain tuurista kiinni, mutta toisinaan enemmän sitä ettei rahkeet vaa riittäneet. Yhdyn betonin sanoihin, että ikävä kyllä kaikki on keksitty jo ja enään se on hyvästä suunitelman toteuttamisesta kiinni. Köntit olet ollut minusta liian tuuliviiri pelaajana täällä. Itse olisin pitänyt forsbergin ja rakentanut hänen ympärilleen joukkueen. Tietysti avaukseen vaaditaan nykyään jo neljä kovaa ukkoa. Vähitellen hyvä tulee, meinaa itse olen kehittänyt hintsasen, silvosen, nurmisen ja nyt marquet jne. Eli mobley ja sit uus pf ovat olleet täsmä hankinnat
Ota rauhassa ja odota noiden sinun korinalus pelaajien kehitystä, pidä talous hyvänä ja välillä osta uusi palanen avaukseen. Nyt sinulla on mahdollisuus siihen meinaan noilla rahoilla... 1,5 millii riittää kahteen kovaan peluriin, kehitä poikias, jos rahkeet riittää niin osta yksi palanen lisää. Jos ei niin odota seuraavan kauteen, säästä ja sit iske. Tässä samalla poikas ovatkin jo miehiä ;)