BuzzerBeater Forums

BB Poland > Model Treningowy Rewolucje

Model Treningowy Rewolucje

Set priority
Show messages by
This Post:
00
150725.143 in reply to 150725.142
Date: 7/7/2010 7:02:31 PM
AC_Milan
IV.13
Overall Posts Rated:
231231
Po szóste:
Nie znam się na NT. Być może to co piszę to głupoty, bo już jest późno ;)

Po siódme:
Nie trać zapału. Szczerze życzę Ci realizacji pomysłu ;)

This Post:
00
150725.144 in reply to 150725.1
Date: 7/8/2010 3:09:40 AM
The Soulcrashers
IV.9
Overall Posts Rated:
12101210
Przeglądałem graczy z krajów jakie zamieściłeś i kilka wniosków mi się nasuwa - może daleko idących i może nawet przesadzonych ale...

poanalizowałem sobie czy kadrowicze mieli swoje początki w U21 co świadczyłoby w większości, że droga naktórej jesteśmy teraz jest także ich drogą (da się pomiędzy tymi krajami zauważyć pewne podobieństwo).

i o ile starsi gracze wiadomo w U21 niegrali (młodzieżówkę wprowadzono później więc sens rozpatrywania graczy powyżej 28 roku życia jest nikły) to młodsi wydraftowani w okolicach przed 9 sezonem w większości swój czas w U21 mieli.

Natomiast punkt zwrotny to sezon właśnie koło 9 czyli obecnie 23-24 lata

tu z zaliczeniem U21 jest o wiele skromniej.


to mocno zastanawiające. Ba! w niemczech nowo dołączeni raczej w U-21 nie grali a są 22-24 latkami w większości.

Można domniemywać, że po wprowadzeniu U21 odbywało się to u nich jak i u nas - czyli że był czas gdy juniorzy byli mocniejsi niż NT bo akurat przeprowadzaliśmy plan młodej kadry i nam BB-cy spłatali psikusa z wprowadzeniem U21. Ale wydaje się też, że właśnie ostatnie sezony są prowadzone w inny sposób. Nie sądzę by Niemcy mieli dużo więcej nowych graczy gwiazdorskich w stosunku do nas. Więc klucz leży w treningu i wyborze drogi. I tu zakładam jest właśnie sedno:
dualizm,
za którym i ja bym się opowiadał. Plan Twój wydaje się dobry ale widzę miejsce by i dla U-21 coś znaleźć bo potencjał ludzki wśród zawodników pozwala na to i to.