Ihan oikeasti, silloin kun ostetaan todella kovia pelimiehiä (kuten mun Guerrero), jotka ovat aika valmiita
21-22-vee ja joista on iloa
10 kaudeksi eteenpäin niin
1,5 Milliä on pikkuraha ! Olen hävinnyt monta tarjouskilpailua tosi kovista, matalapalkkaisista, hyvin treenatuista, hyväpotentiaalisista (
MVP tai
+) pelaajista ihan siksi, että fyrkat on loppuneet. Huippuäijät maksaa minimissään
> 2 M.
Etenkin Forsberg ja mun mielestä myös Rachele olisi Könttien kannattanut pitää, 60 k palkka ei voi olla paha mikäli kakkoseen tosissaan tähytään. On ihan turhaa kuvitella, että kakkosessa pärjäisi alle 300 k pelaajapalkoilla, aloitusviisikossa pitäisi olla 1-2 100 k ja loput siellä 50-60 k, lisäksi vaihtomiehiä 40 k luokassa. Eli 500 k tai yli palkkabudjetti mikäli SM-sarja kiinnostaa ? Itseäni harmittaa nyt kun myin hätäpäissäni suunnilleen samanpalkkaisen Pumarejon, mikä saattoi maksaa mulle aika paljon ???
Noiden kahden ympärille olisi ollut hyvä rakentaa, nyt Köntit lähtee taas ihan nollapisteestä liikkeelle, mikä on hyvä asia, mikäli fokus on 3-4 kauden päässä, tosi huono juttu mikäli tähtäin onkin tulevassa tai sitä seuraavassa kaudessa ?
Last edited by IsoBetoni at 10/6/2014 1:21:21 PM