Ik was toch wel verrast dat Engeland TIE had ingesteld,dat was eigenlijk wel het laatste wat ik had verwacht,.
Nu waren bij al onze basisspelers de vormen 9 ,maar ik kon niet beschikken over oa Harte ,de Jongh,Meijdam die alle 3 dramatische vormen hebben en een Stienstra die ondanks goede minuten niet boven de 7 uitkwam,.
Daarom durfde ik eigenlijk niet aan om zelf een TIE in te stellen,omdat ik rekening hield dat Engeland een normal zou spelen,en dat dit misschien kantje boord zou worden om de wedstrijd te winnen,.
Heb in het 4e kwart wat gesproken op de chat met een Engelse manager,die ook niet heel erg happy was ,met de opstelling en inzet die hun BC had ingesteld,.
En ik had zelf ook wat andere spelers van hun kant verwacht de spelers waarvan ik de skills wist kwamen beiden van de bank,en hadden imo wellicht beter gepast bij hun LI aanval,.
We begonnen erg goed aan de wedstrijd en er was geen vuiltje aan de lucht na het 1e kwart,maar toen de rust aanbrak stonden we zelfs 1 punt achter,.
Maar wederom was het 3e kwart weer erg goed en is daar uiteindelijk de basis gelegd voor de overwinning,.
Roozen die van de bank kwam als backup voor zowel de PG als SG positie ,schoot werkelijk dramatisch in de 1e helft,maar in kwart 3 en 4 liet hij zien dat hij gewoon meer dan een goeie schutter is,.
Uiteindelijk was hij dan ook de topscoorder met 21 punten,
Maar ben erg tevreden over het schot percentage van alle spelers ,en is deze overwinning een echte team prestatie,.