Dat is redelijk logisch hé...
Hij wordt ouder + hij komt dichter bij zijn maximum + doordat de skills al zo hoog zijn stijgen ze minder snel
efkes reageren. hij wordt ouder: akoord. komt dichter bij zijn max : niet akkoord, tot aan zijn max blijft hij onverminderd doortrainen, aan zijn max krijgt hij nauwelijks nog iets bij.
doordat hij hoge skills heeft stijgt hij minder snel: niet akoord, integendeel, door hoge bijskills traint hij net sneller.
wat wel is: door lage(re) bijskills traint hij trager. Als je dus iets traint dat al hoog is zoals inside defense, en zijn blokken is enkele niveaus lager, dan zal hij trager stijgen in inside defense vanwege de lagere blokking. anderzijds als je blokken traint zal hij snel stijgen vanwege de hoge ID.
Als je er een PF van wil maken raad ik aan om outside defense en driving te trainen.
Als je hem als center wil behouden raad ik blokken aan. Pas als je blokken bijgebeend is met de andere inside skills zal hij terug sneller kunnen stijgen op de andere inside skills.
Hij is niet echt overdreven groot, dus van grootte ga je geen voor of nadeel hebben bij eender welke training...
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.