BuzzerBeater Forums

BB Danmark > Pressemeddelelser

Pressemeddelelser

Set priority
Show messages by
This Post:
00
69650.149 in reply to 69650.1
Date: 1/6/2010 2:19:15 PM
Overall Posts Rated:
00

hej alle jer på buzzerbeater efter aftens tv kamp mod sparta-celtics som vi vandt må vi må vi fyrer 5 spiller som vi håber bliver glade for deres nye klub. vi vil gerne sige tak for kampen til sparta-celtics. husk at i altid besøge min nye hjemme side www.rabits.weebly.com...

hilsen seba 123

godt nytår...

From: Craig
This Post:
00
69650.150 in reply to 69650.149
Date: 1/8/2010 8:11:35 AM
Overall Posts Rated:
55
God uge!

Den såkaldte "gode" uge startede med at vi tog på besøg hos fredericia wolves. Kampen blev ikke svær og vi hev hurtigt en sejr hjem! Næste kamp var på hjemmebane mod L.A Breakers. Kampen forløb som foventet, vi førte hele kampen, og det endte med at vi vandt 100-66. Sidste kamp var på udbane mod la-lakerz. Det var en rigtig neglebider! Vi tabte 1q, men efter den tog vi føringen resten af kampen. Men til sidst lykkedes det af en eller anden grund lakerz at score to trere i træk og sætte stllingen til 90-90! Med ca. 30 sekunder tilbage brændte vi hele tiden! Men med tyve skunder tilbage, får Villy Rubin fat i en rebound aflever til Glenn Nørholt der sætter to point, 92-90! Ti sekunder tilbage: lakerz brænder, får en rebound, brænder igen. Kampen slutter. Så var vi videre i pokalen! Men næste uge ser meget sværere ud! Det starter med at vi spiller mod Toender Dunkers. Vi har vundet lige mange kampe så det bliver kampen om at ligge nr. 5! Næste kampe igen er mod Blazin ducks. Nr. 2 i Big 8 og hidtil ubesjret. De skal dog spille mod UIU nr. 1 i Big 8. Så vi kan være heldige de bruger al deres energi på dem. I pokalen skal vi nok spille mod det hidtil sværeste hold. Deres landsrank er 114 og vores er 118. Det er The Vombats fra III.1. Det blir en svær kamp!

This Post:
00
69650.151 in reply to 69650.150
Date: 1/16/2010 5:20:11 PM
Overall Posts Rated:
00
Superbrag på tirsdag!
Efter både Team RS og Supa Gangstars har vundet alle deres kampe i denne sæson, bliver der garanti for en flot kamp på tirsdag.
Alle opfordres til at heppe:-)
Undertegnede vil forsøge at komme på chatten.

This Post:
00
69650.152 in reply to 69650.151
Date: 1/18/2010 5:38:47 AM
Overall Posts Rated:
77
Farvel og tak

Efter gentagne gang, hvor taktikken og spillervalget ikke er blevet fulgt, siger Jutland Badgers 'Farvel og tak' til DBL efter denne sæson.

Held og lykke til Jer alle.

This Post:
00
69650.153 in reply to 69650.152
Date: 1/18/2010 8:04:44 AM
Overall Posts Rated:
00
Det er kun DBL ikke? Du forlader vel ikke buzzerbeater, der er jo også landsholdet der skal styres.

This Post:
00
69650.154 in reply to 69650.153
Date: 1/18/2010 11:24:55 AM
Overall Posts Rated:
77
Nu er der jo ingen garantier i Buzzerbeater og slet ikke når det handler om at blive genvalgt som U21 landstræner. Derfor kan jeg heller ikke sige om jeg er landstræner næste sæson.

Et er dog sikkert og der er at jeg fortsætter med at spille BB, men jeg føler bare at jeg har brug for at komme ned i II i et par sæsoner inden jeg vender tilbage til DBL med fornyet styrke. Lige nu er humøret bare ikke til at tabe kampe, fordi der spilles med en forkert taktik/spillere.

Af økonomiske interesser forventer jeg at skulle ud i tre nedrykningskampe inden jeg rykker ned, og håber jeg er i stand til at "drille" nogle af holdene indtil da.

This Post:
00
69650.155 in reply to 69650.1
Date: 1/23/2010 3:36:04 AM
Overall Posts Rated:
1010
Sidste kamp for Colica

I aften tager vi afsked med Hall of Famer Paolo Colica (802221) . Han har været en utrolig værdifuld spiller for os og det er med vemod vi ser ham forlade os.

Vi kender i skrivende stund ikke hans fremtidige klub, men uanset hvor det bliver, så ønsker vi ham held og lykke.

Last edited by Blacksword at 1/23/2010 3:36:23 AM

From: Craig
This Post:
00
69650.156 in reply to 69650.155
Date: 2/1/2010 2:02:41 PM
Overall Posts Rated:
55
Spændene uge!

Manager for Orange virus, Craig har i dag udtalt sig
- Vores sidste kamp mod Holbæk Raiders var noget pinlig! Vi tabte med to point - 101-103. Nederlaget skyldtes dog, at vi på flere positioner, havde valgt at sætte spillere som ikke får særligt mange minutter normalt. Men denne uge finder jeg dog utroligt spændene da vi for første gang skal have en spiller med på all-star holdet. Det bliver F. Zattoni, han blev desværre kun valgt som backup, på SG pladsen. Han er også valgt til 3-points skud konkurrencen, så skal det blive spændene at se om han kan gå hen og vinde den. Denne uge bliver forhåbenteligt også hævnens uge, da vi i en træningskamp skal møde Toender Dunkers, som har kostet os dyrt efter nederlaget til dem i vore sidste møde. Så det skal nok blive sjovt.

Det var sidste nyt fra Orange virus :-).

This Post:
00
69650.157 in reply to 69650.1
Date: 2/2/2010 2:45:23 PM
Overall Posts Rated:
11
Ved dette års All-Star weekend, må sidste sæsons suveræne vinder Alex Trads se på, da han denne gang overraskende nok ikke er udtaget til 3-points skudkonkurrence. En skuffet Trads udtalte til pressen "Selvfølgelig er jeg dybt skuffet over ikke at kan få lov til at forsvare min titel som DBL's bedste 3 points skytte" og fortsatte "Jeg stiller gerne op imod morgendagens vinder, hvis han da tør" Og forsvandt hurtigt ud i omklædningrummet.

This Post:
00
69650.158 in reply to 69650.157
Date: 2/12/2010 4:47:29 AM
Overall Posts Rated:
00
Pokalfinale!
Så er tiden kommet. Supa Gangstars er i deres første pokalfinale nogensinde. Holdet er stærkere end nogensinde og har en god chance mod Danish Lakers. Faktisk skal de to hold spille allerede på tirsdag som opvarming til den store finale.
På ranglisten har vi overhalet Team RS og ligger nu nummer 3 i Danmark, og ikke særlig langt fra 2. pladsen som i øjeblikket indtages af Warriors.

This Post:
00
69650.159 in reply to 69650.158
Date: 2/16/2010 2:31:35 PM
Overall Posts Rated:
55
Status for Orange virus
Orange virus har i øjeblikket indtage 5. pladsen i de rå 8. Det håber personale for Orange virus selvfølgelig at lave om på. I et interwiew, med Craig, fortæller Craig om planen: Vi har brug for en plan for at tage 4 eller 3 pladsen. Planen er, at slå go go rocket i næste kamp og så bare vinde resten af kampene i sæsonen, og så er PO pladsen hjemme!! Vi må dog tænke på Toender Dunkers og Fredericia Wolwes, da det er to meget vigtge kampe vi har mod de hold. Det hold der formodes at være stærkest (af de to hold) må vist være Toender Dunkers, vi regner dog med en sejr...

Men det er dog med vemod vi må meddele at vores SF, Kalle Martikainen, er ude i hele næste uge. Vi skal møde go go rocket, og der har vi brug for det stærkeste hold til rival møde. Sidst vi mødte dem, måtte vi undvære Danny Vinge, og der tabte vi med 10pts. Vi håber dog at finde en nogen lunde erstatning til Kalle.

Advertisement