Welja, het lijkt me redelijk logisch dat ze zouden ervaring krijgen, mijn vraagt blijft nu al het opmerkelijk meer ervaring is dan een gewone competitie match of bekerwedstrijd en als het dus al of niet waard is om jonge spelers to opteren boven een oudere.
jou lijkt het logisch, maar mij lijkt het onlogisch...
ik leg uit waarom.
in de regels staat dat de gespeelde minuten niet meetellen voor hun training, dat is om de managers van de spelers niet te bevoordelen uiteraard.
Ook al is ervaring geen vaardigheid, toch lijkt het me logisch dat ze dan ook geen ervaring krijgen. Het lijkt me logisch omdat de BBs blijkbaar vinden dat de speler geen verbetering mag maken owv van Nt wedstrijden, als ze ze wel ervaring geven worden de spelers er wel beter van.
Vandaar lijkt het MIJ logisch dat ze geen krijgen...
Het feit is dat niemand het zeker weet, en dat de BBs niet van plan zijn het prijs te geven.
De enige manier om dit uit te vissen is door te vragen aan onze NT coach om de spelers in de gaten te houden en te zien of die spelers regelmatiger stijgen in ervaring dan de spelers uit zijn priveploeg
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.