BuzzerBeater Forums

BB België > [NT] Information

[NT] Information

Set priority
Show messages by
This Post:
00
15791.15 in reply to 15791.14
Date: 2/13/2008 11:31:43 AM
Overall Posts Rated:
00
Nu, je het zegt. In de regels staat nergens vermeld dat ervaring van belang is. Waarom is deze ingevoerd? Of zijn de regels onvolledig?

This Post:
00
15791.16 in reply to 15791.15
Date: 2/13/2008 1:03:10 PM
Overall Posts Rated:
22
A player must decide whether the opportunity presented is good enough to take a shot… this of course changes as a function of amongst other things… the shot clock, the players experience, the score of the game, the history of the quality of shots the team has seen recently, the offense the team is running, and whether that rookie shooting guard of yours thinks he knows better than the coach does how good he is at making jump shots.

Overigens is het wel bevestigd dat NT matches ervarings punten wordt gegeven. Vandaar dus dat bij de meeste NT landen heel veel jongere spelers opgenomen zijn tov oudere spelers.

In hoeverre de ervarings punten worden gegeven en wanneer ze kunnen poppen. Wordt heel mysterieus gehouden en bewust niet prijsgegeven.

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
15791.17 in reply to 15791.16
Date: 2/13/2008 2:12:44 PM
Overall Posts Rated:
9696
Overigens is het wel bevestigd dat NT matches ervarings punten wordt gegeven. quote]
Door wie is dit bevestigd dan?

ik sprak trouwens ook over NT-ervaring, niet over algemene, omdat de post waarop ik reageerde het ook over NT-ervaring had...

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
15791.18 in reply to 15791.17
Date: 2/14/2008 7:45:01 AM
Overall Posts Rated:
00
Welja, uiteraard duidde ik op de ervaring die een speler opdoet door een NT matchen te spelen. Maar ik slaag er nu ook niet direct in om ergens een bevestiging terug te vinden als dit voor een belangrijk aandeel zorgt.

Ik heb steeds de neiging om het te vergelijken met het gelijkaardig voetbal manager spel, maar de verschillen zijn groot met BuzzerBeater.

This Post:
00
15791.19 in reply to 15791.18
Date: 2/14/2008 10:40:11 AM
Overall Posts Rated:
00
Ik heb steeds de neiging om het te vergelijken met het gelijkaardig voetbal manager spel, maar de verschillen zijn groot met BuzzerBeater.

Gelukkig, anders zou ik BB al niet meer spelen ;-)

This Post:
00
15791.20 in reply to 15791.17
Date: 2/15/2008 4:12:21 AM
Overall Posts Rated:
22
JuicePats had het ergens bevestigd dat ook NT ervaring wordt opgeteld bij de algemene ervaring. Ik had je vraag wel begrepen...;p

Vraag me niet waar het te vinden is...sorry!

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
15791.21 in reply to 15791.20
Date: 2/15/2008 7:55:41 AM
Overall Posts Rated:
9696
op mijn opmerking dat in de regels staat dat NT wedstrijden niet meetellen voor trainingsminutes en vaardigheden heeft JuicePats eens geantwoord dat ervaring niet als vaardigheid geteld wordt. Hij is van mening dat ze wel ervaring krijgen, maar volgens mij is dat zijn persoonlijke mening, ik denk niet dat een BB dit reeds bevestigd heeft.

Het feit dat niet in de regels staat dat ze geen ervaring krijgen wil niet meteen zeggen dat dit wel zo is...

Voor mij blijft het een vraagteken of ze nu wel of niet ervaring krijgen tijdens NT wedstrijden. Ik durf hierover geen uitspraken meer doen.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
15791.22 in reply to 15791.21
Date: 2/15/2008 10:00:23 AM
Overall Posts Rated:
00
Welja, het lijkt me redelijk logisch dat ze zouden ervaring krijgen, mijn vraagt blijft nu al het opmerkelijk meer ervaring is dan een gewone competitie match of bekerwedstrijd en als het dus al of niet waard is om jonge spelers to opteren boven een oudere.

This Post:
00
15791.23 in reply to 15791.22
Date: 2/15/2008 10:17:58 AM
Overall Posts Rated:
9696
Welja, het lijkt me redelijk logisch dat ze zouden ervaring krijgen, mijn vraagt blijft nu al het opmerkelijk meer ervaring is dan een gewone competitie match of bekerwedstrijd en als het dus al of niet waard is om jonge spelers to opteren boven een oudere.

jou lijkt het logisch, maar mij lijkt het onlogisch...
ik leg uit waarom.

in de regels staat dat de gespeelde minuten niet meetellen voor hun training, dat is om de managers van de spelers niet te bevoordelen uiteraard.
Ook al is ervaring geen vaardigheid, toch lijkt het me logisch dat ze dan ook geen ervaring krijgen. Het lijkt me logisch omdat de BBs blijkbaar vinden dat de speler geen verbetering mag maken owv van Nt wedstrijden, als ze ze wel ervaring geven worden de spelers er wel beter van.
Vandaar lijkt het MIJ logisch dat ze geen krijgen...
Het feit is dat niemand het zeker weet, en dat de BBs niet van plan zijn het prijs te geven.

De enige manier om dit uit te vissen is door te vragen aan onze NT coach om de spelers in de gaten te houden en te zien of die spelers regelmatiger stijgen in ervaring dan de spelers uit zijn priveploeg

This Post:
00
15791.24 in reply to 15791.22
Date: 2/15/2008 6:33:59 PM
Overall Posts Rated:
506506
De spelers krijgen weinig ervaring in het Nationaal Team voor zover ik weet, in ieder geval niet buitengewoon meer dan in een competitiewedstrijd. Ik heb een speler in mijn selectie die het hele seizoen elke wedstrijd voor ons Nationaal Team heeft gespeeld, maar toch heeft hij nog steeds atrocious experience ;).
Hij heeft zelfs het hele seizoen zo'n beetje elke competitiewedstrijd gespeeld. Dus ervaring is een bijzonder vaag ding in BB.

This Post:
00
15791.25 in reply to 15791.24
Date: 2/18/2008 3:16:52 PM
Overall Posts Rated:
00
So, Belgium lost the 2 last games. I know, this doesn't look very good, for the rank etc.
But, now we can change the whole selection, play some scrimmages, and prepare ourselfs for the coming world cup.

Remember, if you see where we come from, it's not that easy to fix that in 2 weeks. So, I hope you guys don't think I'm doing a bad job because of the losses.

Now, this week we we'll start seeking actif, good Belgian players. The requirements will be posted one of these days.

Regards,
VivaChihuahua.

Advertisement