BuzzerBeater Forums

BB Suomi > National Team Debate / Vaaliväittelyt

National Team Debate / Vaaliväittelyt (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: hespa
This Post:
00
29197.15 in reply to 29197.4
Date: 5/9/2008 2:45:35 PM
Overall Posts Rated:
33
Murfieldille:

Olet oikeassa,en ole vielä valmis maajoukkue-manageriksi.
Pestiä haen tällä hetkellä ihan huumori mielessä. En usko tässä ainakaan mitään häviäväni. Kenenkään oppimiskyvykkyyttä en ole epäilemässä, se nyt vain sattuu olemaan parhaita puoliani, kun minkäänlaisia saavutuksia ei vielä ole.

Muuten olen valmis käyttämään paljon aikaa Suomen maajoukkueelle. Eli jos maajoukkueringissä tarvii apua,olen valmis auttamaan vaikka vaan etsimällä pelaajia.

This Post:
00
29197.16 in reply to 29197.5
Date: 5/9/2008 2:48:08 PM
Overall Posts Rated:
106106
Oot pelannut aika paljon pelejä run'n'gun-hyökkäyksellä ja 1-3-1-paikalla viime kaudella. Onko tuo mielestäsi hyvä yhdistelmä?

Message deleted
This Post:
00
29197.18 in reply to 29197.17
Date: 5/9/2008 4:36:44 PM
Overall Posts Rated:
106106
Mitä tarvitaan maajoukkueen peräsimeen löytyy minusta: minulla on ihan hyvä kokemus pelistä, minulla koripallo tausta, Hattrick managerointi peliäkin on tullut pelattua useamman vuoden, tärkeä asia, joka tulee aina esille minulla on aikaa ja käytän useita tunteja Buzzerbeateriin muutenkin, ja uskallan väittää, että oma joukkueeni on yksi suomen parhaimmista joukkueista.

Pitääkö mielestäsi maajoukkueen peräsimeen valittavalla olla koripallotausta? Tai pelata Hattrickiä?

Jos joukkueesi on yksi Suomen parhaista, niin miten näet, että se parantaa asemiasi vaalitaistossa? Hyvällä joukkueella on aina helppo pärjätä - missä saavutukset?

hänellä on loistava kyky löytää kyvykkäitä pelaajia maajoukkueeseen.

Tarkoittaa mitä? Jaksaa käydä monien joukkueiden rostereita läpi etsimässä kovia pelaajia?

This Post:
00
29197.19 in reply to 29197.16
Date: 5/10/2008 2:43:48 AM
Pehmeät Tyttö Norsut
III.7
Overall Posts Rated:
405405
Oot pelannut aika paljon pelejä run'n'gun-hyökkäyksellä ja 1-3-1-paikalla viime kaudella. Onko tuo mielestäsi hyvä yhdistelmä?


Yhdistelmä on hyvä hyvin heittävää joukkuetta vastaan puolustuksellisesti. Kovaa korinalle pelaavaa ryhmää vastaan puolustusmuotona 1-3-1 on lähinnä itsemurhaa.

Run'n'gun peli sopii materiaalilleni ja siksi se on ollut erittäin paljon käytössä itselläni, mutta myös muita taktiikoita on kokeiltu. Osaa paremmalla ja osaa hieman huonommalla menestyksellä.

Yhdistelmän hyvyys loppupeleissä on paljon myös kiinni vastustajasta ja miten vastustaja pelaa taktisesti, mutta itselläni se on toistaiseksi toiminut.

Tosin toinen mestaruus tuli täysin erilaisella taktiikalla.

This Post:
00
29197.20 in reply to 29197.19
Date: 5/10/2008 2:52:57 AM
Pehmeät Tyttö Norsut
III.7
Overall Posts Rated:
405405
Tuolla vaalipuheessasi asetit tavoitteeksi EM-kisat niinkuin tietysti pitääkin, mutta myös lupasit totetuttaa tavoitteesi viimeistään kaudella 6. Ongelmahan tässä on se ettei EM-kisoja pelata kuin joka toinen kausi. Parilliset kaudet ovat känsäinvälisille otteluille ja MM-kisoille.

This Post:
00
29197.21 in reply to 29197.20
Date: 5/10/2008 5:58:41 AM
Overall Posts Rated:
00
Anteeksi jos kirjoitin epäselvästi, mutta tarkoitin että kaudella 6 olisi luotuna sen tasoinen joukkue, jolla pystyy EM-kisapaikka jo irtoisi, mutta toteutushan on tietysti vasta silloin.

Anteeksi että puhe jäi hieman epäselväksi siltä kantilta.

-Murfield-
Vaalien ehdokas numero 1

This Post:
00
29197.22 in reply to 29197.18
Date: 5/10/2008 6:29:04 AM
Overall Posts Rated:
00
Pitääkö mielestäsi maajoukkueen peräsimeen valittavalla olla koripallotausta? Tai pelata Hattrickiä?


Ei pidä olla koripallo taustaa tietenkään, mutta ei siitä haittaakaan taktiikoiden luomisessa ole, olen kokenut että siitä on vain pelkkää hyötyä, tietysti taktiikka vaihtoehdot ovat vielä melko suppeita, mutta en tiedä onko niihin tulossa uudistuksia.

Hattrick on saman tyylinen peli, ja monet Buzzerbeatteriäkin pelaavat pelaavat Hattrickkiakin. Laatu peli, joka mielestäni auttaa myös tässä pelissä.

Muutkin voivat laittaa kommenttia auttaako koripallo tausta tai Hattrick tässä pelissä?? Minun mielestäni kyllä !

Jos joukkueesi on yksi Suomen parhaista, niin miten näet, että se parantaa asemiasi vaalitaistossa? Hyvällä joukkueella on aina helppo pärjätä - missä saavutukset?


Vaalitaistossa se auttaa kun se on ihan tekemällä tehty, olen käyttänyt hirveästi aikaa pohdiskeluun ja suunnitteluun, mitä minun kuuluisi tehdä ja minulla on aina suunnitelmat muutamaksi viikoksi miten etenen.

Saavutuksista, että viime kautena cupissa taisin olla 8 parhaan joukossa tipuin, kun kaveri taisi pistää täyden höyryn päälle ja voitti 10 pistettä. Menneellä kaudella panostin sarjaan ja olinkin sarjan johdossa ja omasta tahdostani laitoin rentoa peliä pudotus pelejä varten ja parempaa drafti paikkaa hakiessani, mutta playareissa tapahtui pieni kämmi, kun oli laittanut kokoonpanot aikaisemmin niin netti oli pätkäissyt ja luulin, kokoonpanot olivat menneet huomasin sen ottelu päivän aamuna, sitten koitin laittaa niitä, mutta tulikin jonkinlainen korjauskatkos ja en päässyt laittamaan kokoonpanoja ja juuri ennen otteluakin olin menossa laittamaan, mutta sitten tulikin välttämätön kiire ja kokoonpanot jäi laittamatta. Olin voittanut sarja kaudella sarjastamme nousseen KPP:n luvuin 79 - 88.

Tarkoittaa mitä? Jaksaa käydä monien joukkueiden rostereita läpi etsimässä kovia pelaajia?


Osin varmaan sitäkin, mutta en tajua että onko hänellä niin kauhea tuuri vai mikä kun hän löytää semmoisia pelaajia. Hän on tienannut paljon ns. daytradingilla.

Lisää kysymyksiä kiitos, vastaa mielelläni.

-Murfield-
Vaalien ehdokas numero 1

This Post:
00
29197.23 in reply to 29197.22
Date: 5/10/2008 9:21:22 AM
Overall Posts Rated:
587587
Menneellä kaudella panostin sarjaan ja olinkin sarjan johdossa

Missä vaiheessa johdit sarjaa? Iso Kasin puolelta oli alkukaudesta joku joukkueeni edellä, mutta se oli muistaakseni Torkkeli. Voin kyllä muistaa väärin.

Olin voittanut sarja kaudella sarjastamme nousseen KPP:n luvuin 79 - 88.

Tuo oli yksi KPP:n useista rennoista peleistä kauden aikana. Pudotuspeleissä millään joukkueella ei ollut mielestäni mainittavia mahdollisuuksia estää nousuani varmistettuani kotiedun.

From: Bunter
This Post:
00
29197.24 in reply to 29197.23
Date: 5/10/2008 10:44:01 AM
Overall Posts Rated:
2323
Itseäni kiinnostaisi, millä tavalla eri mj-valmentajaehdokkaat painottavat eri taitoja, kokemusta, potentiaalia jne eri paikoille. Jos mahdollisimman hyvä joukkue on tarkoitus rakentaa niin varmaan tällaiset kriteerit ovat kaikille ehdokkaille jo selvillä. Ideana se, ettäi ei todellakaan nosteta sitten kaverin tai omia pelaajia maajoukkueeseen, jos selkeästi parempiakin on tarjolla.

Ainahan nämä pelaajavalinnat ovat makuasioita, mutta valintakriteerit rehellisesti esiin. Näin tekee maajoukkuevalmentajat hattrickissa ja hockeyarenassakin. Siis nyt, eikä mahdollisen valmentajapestin jälkeen!

From: Bunter

This Post:
00
29197.25 in reply to 29197.24
Date: 5/10/2008 10:50:04 AM
Overall Posts Rated:
2323
Tarkennetaan sen verran, että mitkä ovat minimitaidot kullekin pelipaikalle, jotta voi edes laittaa omaa pelaajansa ehdolle.

P.S. Omassa joukkueessa ei mj-tasoisia pelaajia todellakaan ole, ehkä 20-vuotiaisiin mahtuisi yksi tarjolle.

Advertisement