Sohe ,je pleit voor meer minuten! ,helaas voor jou bepaal ik dat zolang ik nog de BC mag zijn,.
En het is ook zeker niet gezegd dat ik voor een 2e termijn zal gaan,dus er is altijd hoop:)
Wie weet ziet een nieuwe BC het anders,dat zou zomaar kunnen,.
Waarschijnlijk bedoel je het niet zo,maar het komt een beetje vervelend over als je het op deze manier neer zet met een uitroepteken,.
Maar ik zal je uitleggen ,waarom ik niet altijd gebruik van hem maak,ff los van zijn eventueel vorm,.
Roozen is een speler die zeer bruikbaar is als het gaat om outside tactieken ,maar aangezien we nu spelers hebben die inside erg sterk zijn met een top center als ten Brink met daarom om heen een aantal guards /SF's zoals oa:,Eriks Asser ,ten Tije,Stienstra Meijdam de Jongh en misschien vergeet ik er nog een paar, is er geen plek voor hem voor hem wanneer ik kies voor een inside aanval/en misschien ook wel een gebalanceerde aanval,ook al is zijn vorm 9,.
Simpelweg omdat daar niet de kwaliteiten liggen van Roozen,hopelijk begrijp je nu wat ik bedoel,.
En wat ik nu ook probeer te zeggen en dat is voor alle managers die NT spelers leveren,als iemand vragen heeft waarom zijn speler niet zoveel aan spelen toekomt ,kan je me altijd mailen,.
Ik zal altijd proberen mijn keuzes duidelijk te maken,want ik wil altijd met het sterkst mogelijk team voor de dag komen om goede resultaten te behalen,.
Ik kan als BC geen rekening houden dat alle spelers even veel aan bod komen,.alles hangt af van tactieken die ik wil gaan spelen,.