Laitetaan toinenkin tilasto, jossa me pärjätään sitten vähän paremmin;
Joukkue - keskiarvo yleisötuloista
Codemasters $ 604 968
Kekluhoitaa $ 565 579
Miami Machetes $ 563 581
Kalevan KoriKonkarit $ 557 755
mustekalat $ 540 254
BC Domus $ 531 596
LaJy $ 524 094
Itäkatu 69ers $ 523 420
Oy Käpylä Ab $ 522 390
Riksun koripallot $ 508 630
Taikasuon Tattivatit $ 507 201
Bc Kaaos $ 503 432
Socks & Balls $ 460 633
Kivipäät $ 457 077
falku $ 456 436
Tässä onkin juuri tilasto, mitä tässä loppukaudesta olen pohtinut.
1. Omalla joukkueellanihan menestys olisi pitänyt olla riittävää, jotta katsojia kävisi enemmän kuin monella muulla.
2. Stadioni on aika pitkälti saman kokoinen, kuin suurimmalla osalla tässä sarjassa. Jopa paikkojen suhteet on muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta melko samankaltaiset.
3. Lippujen hinnat ovat jopa hiukan matalammat, kuin monella muulla verrokkijoukkueella.
4. Alkukaudesta on ollut nousun jälkeinen boosti.
Silti peleistäni olen saanut aika paljon vähemmän tuloja kuin lähes kaikki muut. Pois lukien muutamat, joiden joukkue on rämpinyt. Etenkin ihmettelen sitä, miksi katsojamääräni ovat jota kuinkin samat kuin muilla, vaikka lippujeni hinnat ovat halvemmat?
OK, alkukaudesta muutamassa ekassa pelissä menetin useamman tonnin liian pienen stadionin takia, joka myös tuossa yllä olevassa keskiarvossa näkyy, mutta ei se tilanne laajennuksien jälkeenkään ole muiden tasolla.
Olisiko minun katsojamäärät samat, jos nostaisin lippujen hintoja vaikka sen 10 %, niin pääsisin edes lähemmäksi muiden tasoa?Kuinka paljon se vaikuttaa, että minulla on luultavasti useampi sata kausikorttilaista vähemmän kauden alussa kuin kokeneemmilla seuroilla? Minulla nyt ~3500 kausikorttilaista, kokeneilla kuvittelen olevan ~4000. Missä nämä kausikorttilaiset seuraavat peliä? Istumakatsomossa vai seisomakatsomossa?
Tässä vähän mietteitä. Toivottavasti joku kokenut manageri voisi vähän tilannetta avata vaikka omalta kantiltaan.
Last edited by Albert8 at 4/17/2015 8:42:09 AM