Grattis till premiärsegern i Pro A Partizan!Grattis, och även TACK! Vilken omgång det blev för oss i GIF! ALLA resultat gick vår väg samtidigt som vi fick en enkel seger.
Grattis till premiärsegern i Pro A Partizan!
Grattis till premiärsegern i Pro A Partizan!Grattis, och även TACK! Vilken omgång det blev för oss i GIF! ALLA resultat gick vår väg samtidigt som vi fick en enkel seger. :)I en TV-match dessutom, kan inte bli bättre...
Grattis till premiärsegern i Pro A Partizan!Grattis, och även TACK! Vilken omgång det blev för oss i GIF! ALLA resultat gick vår väg samtidigt som vi fick en enkel seger. :)
Vill för det första informera en viss Don Ramón om att vi alltid kommer vara sämre på transfern
Jag hoppas att CL 33 imorgon kommer att visa att jag faktiskt har gjort ett riktigt prisvärt inköp för en gångs skull. :D
Jag hoppas att CL 33 imorgon kommer att visa att jag faktiskt har gjort ett riktigt prisvärt inköp för en gångs skull.Tycker det luktar överbetald diva! Men det får framtiden utvisa.
Jag hoppas att CL 33 imorgon kommer att visa att jag faktiskt har gjort ett riktigt prisvärt inköp för en gångs skull.