Je vergeet dat ik ook nog een thuismatch heb tegen Riceball, of ben ik weer te slecht dit seizoen :D
Je vergeet dat ik ook nog een thuismatch heb tegen Riceball, of ben ik weer te slecht dit seizoenals je je opstellingen niet vergeet geef ik je wel een redelijke kans.
Je vergeet dat ik ook nog een thuismatch heb tegen Riceball, of ben ik weer te slecht dit seizoen
Je vergeet dat ik ook nog een thuismatch heb tegen Riceball, of ben ik weer te slecht dit seizoenals je je opstellingen niet vergeet geef ik je wel een redelijke kans.hahahaha +1En geen smoesjes dat je in het buitenland zit enzo. Daar trappen we niet meer in natuurlijk ;-)
Hehe, ben weer helemaal terug in NL voor een tijdje dus dat excuus geldt ook niet meer. Maar ik heb daar veel kennis mogen maken met corruptie en andere leuke manieren om invloed uit te oefenen. Dus pas maar op met jullie opmerkingen
Ohw, mijn vorige trip was 4,5 maand een betaalde traineeship en daarna nog 1,5 maand vrije tijd (overlapping met de zomervakantie) om nog verder rond te reizen.