BuzzerBeater Forums

BB Sverige > Assisterande FK - viktig fråga

Assisterande FK - viktig fråga

Set priority
Show messages by
This Post:
00
116419.16 in reply to 116419.15
Date: 10/28/2009 8:01:01 AM
Jokehim Maniacs
SBBL
Overall Posts Rated:
188188
Second Team:
Jokehim Maniacs II
Bra tankar. Brukar redovisa innan matcher hur jag tolkar motståndarnas taktik och hur jag ser på våra alternativ. Ska försöka skriva det än bättre och i bättre tid. Vore bara jättetrevligt med en diskussion

Med sånt upplägg håller jag med om att man fortfarande kan dölja det slutliga taktiska valet så att motståndarna inte bjuds på val av taktik.

Funderar också på ifall man ska öppna nytt ämne för varje match, t.ex. U21: Sverige-Finland inför nästa veckas match. Vad tror ni om det? Tror att nuvarande tråd är jobbigt lång och lite svår följa så kanske nya trådar som kanske inte innehåller mer än 2 inlägg är ett bättre alternativ? Innebär ju också att spioner måste gå igenom gamla trådar för att förstå våra diskussioner

This Post:
00
116419.17 in reply to 116419.16
Date: 10/29/2009 3:15:55 PM
Overall Posts Rated:
1616
Först vill jag säga att det är väldigt trevligt att läsa genomtänkta och välformulerade inlägg. Det är otroligt trevlig nivå på diskussionerna i våra forum, nästan familjär stämning, och alla komme med bra motiveringar till sina åsikter.

Efter att ha slängt ut frågan och följt samtliga svar som inkommit drar jag följande slutsats:
- Inom nationen råder delad mening huruvida spelarinformationen ska ses av annan än förbundskaptenen.
- Ni ser gärna att taktik och andra frågor rörande laget tas upp/diskuteras i forum.
- Detta ska vara kul, inte blodigt allvar

Vi gör alltså ingen förändring. Taktiska frågor kommer jag bolla med Jokehim direkt och övriga via forumet.
Spelaregenskaperna förblir en hemlighet mellan FK och spelarens manager.

Tack till samtliga som tagit sig mödan att svara seriöst och inte bara viftat undan frågan.

Mvh,
SidiAmin

This Post:
00
116419.18 in reply to 116419.17
Date: 10/30/2009 7:56:27 AM
Overall Posts Rated:
22
Tack själv! Alltid trevligt när höjdarna lyssnar på fotfolket;)

Iof kan ni ju alltid skylla på oss sen också:)

BK Gladan-Luleå
From: Mannen

This Post:
00
116419.19 in reply to 116419.17
Date: 11/12/2009 4:56:52 PM
Overall Posts Rated:
7575
Hej igen,
Tror det var i den här tråden vi diskuterade lite om att se spelares förmågor i landslagen och så.
Här hittade jag en mycket intressant tråd: (107574.1)
Sidan låter alla från landet se spelarna, de är dock inte identifierade så att de inte ska gå att spåra så du vet inte vems spelare det är. Du verkar ju vara värsta hackern som slänger ihop lite liknande sidor, du orkar inte jobba på något liknande?

Btw jag har tappat bort adressen till din databas, går det att få den?

/Mannen