BuzzerBeater
BuzzerBeater Forums
BB België > U21 National Team Debate Thread
Back to the Sneak Peek
BB België
Election Rules
1
Project U21
12
ligue privé
4
Beker, Finale!
15
Les echos de Buzzerbeater
1
friendly
1
personeel
19
beker, halve finale
2
beker, ronde 8
10
beker, ronde 7
18
U21 National Team Debate Threa...
107
beker, ronde 6
9
[U21] Kandidaten
42
closed
1
Wie is wie
38
Ann Wauters
3
friendley
2
CLOSED
1
Beker thread
127
Naam België I.1
63
<
>
Favorite Folders
U21 National Team Debate Thread
(thread closed)
Set priority
High
Normal
Low
Show messages by
Everybody
vleesklak (1)
Lord of Doom (11)
demaffer1 (1)
VivaChihuahua (2)
laurens_C (5)
jonsy (6)
davy-vk (4)
BB-Patrick (1)
niktap (1)
Narcisse (1)
sum_41 (5)
Bolleke (1)
Laur3ns (14)
AnGi77 (3)
james1 (1)
footman59 (3)
Mister Q (Luxembourg U21 Manager) (1)
LA-Kantine (3)
Melagis (1)
Kwyjibo88 (2)
Cedric (6)
Davynci (3)
nbajeje123 (1)
-Archie- (9)
Wesker (1)
Dreten (1)
hashton (1)
Search this Thread (Supporter Feature)
From:
Mister Q (Luxembourg U21
To:
halvegare
This Post:
0
44235.16
in reply to
44235.15
Date: 8/14/2008 9:59:00 AM
Overall Posts Rated:
12
Jij hebt voor een groot deel gelijk Halvegare.
Maar ik denk toch dat basket spelen IRL je kan helpen kiezen wie de beste speler is tussen twee sterke spelers.
Bijvoorbeeld: een speler die 25 punten per match scoort maar geen enkele rebound neemt en geen enkele assist geeft kan op het eerste zicht een goede speler lijken. Maar toch verkies ik boven hem een speler die amper 10 punten scoort, 15 rebounds pakt en 5 assists geeft. Dat kan iemand die niks van basketbal kent niet weten.
Over de scouts gesproken: het zou inderdaad een grote pluspunt zijn als er mensen zijn die me zouden kunnen helpen spelers te vinden die het potentieel hebben om in de U21 te spelen. Als jij daarvoor zou kunnen zorgen ben je altijd welkom, ook om jouw opinie qua taktiek te geven.
Als U21 coach of zelfs als NTcoach denk ik dat je bijna verplicht ben om goede contacten te onderhouden met de eigenaars van de verschillende spelers die voor jou spelen. Anders weet je niet wat er buiten de U21 met jouw spelers gebeurt, en kan je geen ploeg opstellen op lange termijn, wat toch het doel is op internationaal niveau.
Wat het potentieel betreft, ik probeer zoveel mogelijk de spelers te kiezen met de beste skills. Als hun potentieel echt te laag is dan laat ik ze als backup spelen. Maar als ik echt twijfel tussen twee spelers dan verkies ik altijd diegene met het hoogste potentieel.
Als laatste zou ik willen antwoorden op jouw vraag over mijn voorkeur in de skills van de spelers. Basketbal spelers moeten multi-functioneel zijn. Een Center moet zowel gemakkelijk kunnen scoren als onder de ring verdedigen. Ik verkies dus spelers die goed zijn zowel in aanval als in verdediging (met enkele bij-skills naargelang hun plaats op het veld: rebound-skills voor een C, passing-skills voor een PG, en dribbel-skills voor een PG of SG bijvoorbeeld).
Mark Unread
Ignore User
From:
jonsy
To:
halvegare
This Post:
0
44235.17
in reply to
44235.15
Date: 8/14/2008 10:24:02 AM
Overall Posts Rated:
0
Eerst even zeggen dat dit zeer goede vragen zijn en ze zijn inderdaat heel nuttig.
Natuurlijk ga je niet alleen naar alle Belgische spelers zoeken dat zou onbegonnen werk zijn maar als ik bondscoach wordt zou ik rekenen op vrijwilligers die zich mee willen inzetten voor het U-21 team. Hoe je naar spelers kan zoeken wel er zijn veel teams dus het zoeken naar spelers vraagt veel tijd. De scouts zullen er veel tijd moeten ,willen insteken. Voor België hoop ik dat mensen hun spelers posten op het forum (wat niet inhoud dat ze in belgië niet moeten scouten want er zijn niet bepaald veel mensen actief op het forum) Vr de andere landen zou ik hetzelfde doen team's afgaan en berichten plaatsen op forums ed ...
Een assistent kan altijd handig zijn maar de goede raad van meerdere coaches kan ook handig zijn (hier opteren we dan weer voor het forum) Maar de stem van je assistent weegt dan het zwaarst door. Wrm dan de forums? Om veel ideeën te hebben je weet nooit of er een goed plan bijzat waar je zelf nog niet aan gedacht had ofzo.
Teams die enkel een bep. positie willen trainen zou natuurlijk geweldig zijn maar volgens mij moet je niet echt schrik hebben dat wanneer een speler van U-21 gekocht wordt direct al dient als versterking. Ze zijn dan nog jong en zeer goed te trainen dus waarschijnlijk worden ze dan wel verder getraind. Daarbij ik weet nu niet waar Celie speelt maar als zijn positite getraind werd zal hij daar nu wel sterkhouder zijn en die verkoop je normaal niet zo snel dusjah tenzij uit geldnood maar dan kom je weer op het punt dat hij (denk ik) nog vrij jong is
Potentieel vind ik dan weer wel belangrijk spelers van het NT moeten zeker niet onder All-star zitten zeker niet in het U-21 omdat ze dan maar beperkt kunnen verdergroeien. Ervaring heb ik hierboven al gezegt dat ik het nut er niet van snap en dat het nut er ook niet van bewezen is en NT zouden arcade zijn dus een ervaringsvoordeel is er dan ook al niet
Over hun stats : hoe hoger de stats hoe beter natuurlijk maar ook de bijskills zoals conditie en free throws acht ik ook wel belangrijk. de conditie mag natuurlijk niet ermbarmelijk zijn anders speelt hij nog ni eens een volle helft enjah free throws kunnen een match beslissen en men wil er bij het A-team ook rekening mee houden dus dat is goed vr als ze doorstoten nr het A-team dat ze toch min of meer al wat voldoen aan de eisen van de bondscoach
over je laatste punt : ik speel zelf geen basket in real life ben wel verzot om er naar te kijke en na 4 seizoenen (seizoen 2-6) denk ik dat ik toch wel over de nodige ervaring beschik over het spel om het U-21 team te leiden.
Mark Unread
Ignore User
From:
vleesklak
This Post:
0
44235.18
in reply to
44235.17
Date: 8/14/2008 10:57:00 AM
Overall Posts Rated:
0
ik vind het boeiend om lezen en dacht niet te reageren maar ik doe het nu toch
1) basket spelen irl is echt niet nodig, ik ben (dikkenek ik weet het) het levende bewijs, ik speel het niet en heb het ook nooit gedaan maar volg de NBA, Europees en nationaal basket op de voet en kijk, ik ben kampioen gespeeld in 2e, kampioen gespeeld in 1e en zit daar nu nog
genoeg over mij
2) ik denk niet dat het de bedoeling is om spelers van het NT ook te laten spelen in het JNT, natuurlijk moet dat door de coaches besproken worden (ik stel me geen kandidaat) maar wat heeft België er aan dat de jonge spelers in beide ploegen staan, als ze al in het NT zitten wil dat zeggen dat er plaatsen genoeg zijn in het JNT om te geven aan zij die net uit de boot vallen bij het NT
dus het moet een wisselwerking in beide richtingen zijn, het JNT dient als kweekvijver voor de jonge talenten (en niet alleen 21-jarigen maar ook 18-jarigen) maar de uitgebreide kennis en database van het NT zou ook ter beschikking gesteld moeten worden van de JNT-bondscoach
er zijn ongetwijfeld jonge talenten die net niet de drempel van het NT overschrijden die mits opvolging in het JNT en bij hun ploegen er wel kunnen geraken
misschien ook niet he, maar das irl ook zo
3) ik ga terug naar mijn oorspronkelijke positie, lezen en registreren :)
Mark Unread
Ignore User
From:
Laur3ns
To:
vleesklak
This Post:
0
44235.19
in reply to
44235.18
Date: 8/14/2008 11:23:05 AM
Overall Posts Rated:
3
Dat is nu nog eens een sterke speech,
en natuurlijk heeft hij gelijk =)
Mark Unread
Ignore User
From:
niktap
This Post:
0
44235.20
in reply to
44235.19
Date: 8/14/2008 2:00:07 PM
Overall Posts Rated:
0
Bonsoire a vous tout et tous ..World Basketball Manager . Je me présente comme sélectionneur national car j'en ai plus que marre des mauvais résultats que nous propose notre équipe nationale dans ce jeu. Le niveau tactique du coach est grandement insufisant et il ne sélectionne même pas les meilleurs joueurs !.
J'espère pouvoir compter sur vous Merci d'avance[match=XXX]
Mark Unread
Ignore User
From:
nbajeje123
This Post:
0
44235.21
in reply to
44235.12
Date: 8/15/2008 5:24:38 AM
Overall Posts Rated:
0
Bonjour tout le monde! Je me suis présenté aux élections pour être sélectionneur nationnal. J'ai commencé buzzerbeater au debut de la saison passée en division 4 et malgré les quelques matchs du debut non joués j'ai réussi à monter n division 3 en 1 seule saison. Je suis ultra motivé donc voilà à vous de choisir ;).
Mark Unread
Ignore User
From:
sum_41
To:
footman59
This Post:
0
44235.22
in reply to
44235.7
Date: 8/15/2008 4:32:07 PM
Overall Posts Rated:
3
D'après une étude faite par la communauté Française de Buzzerbeater, l'expérience internationale n'est pas aussi importante et énorme que dans les autres jeux tels que Hattrick ou autre.
Je pense donc qu'il ne faut pas sélectionner des joueurs de 18 ans afin de leur donner de l'epérience mais bien des joueurs de 20-21 ans afin de remporter le plus de trophé possible et de briller sur la scène internationale.
De plus l'équipe U-21 Doit être un vivier de jeunes pour l'équipe A et des joueurs de 18 ans n'auront pas leurs places en A immédiatement tandis que des joueurs de 20-21 ans si.
Dankzij een studie van de Frankrijk op Buzzerbeater, de ervaring dat de spelers krijgen in de international ploeg is niet zo belangrijk dan in Hattrick, etc.
Ik denk dat we moeten niet de 18-jarige spelers nemen maar wel de 20-21 jarige spelers om resultaten in de internationale wedstrijd te hebben.
We moeten ook denken dat de U-21 ploeg een reserve van spelers voor de A ploeg moet zijn en dus we moeten de 20-21 jarige spelers nemen die hun plaats in de A ploeg zullen hebben.
Mark Unread
Ignore User
From:
jonsy
To:
sum_41
This Post:
0
44235.23
in reply to
44235.22
Date: 8/15/2008 4:56:07 PM
Overall Posts Rated:
0
kan het niet meer met je eens zijn dit zit ik ook al heel de tijd te zeggen :p al vind ik dat 19 jarige ook kans kunnen maken als ze al meedraaien vanaf hun 18e en goed getraind zijn
en gezien de drafst dit seizoen niet geweldig zijn bij zowat iedereen denk ik ook niet dat er veel 18 jarige kans zulle maken voor het U-21 team
Last edited by jonsy at 8/15/2008 4:57:20 PM
Mark Unread
Ignore User
From:
LA-Kantine
This Post:
0
44235.24
in reply to
44235.1
Date: 8/17/2008 11:43:38 AM
Overall Posts Rated:
0
Cedric mooi op koers tijdens deze verkiezingen.
Go Cedric! Je gaat dat goed doen.
Climbing the BB-mountain. Destination: the top.
Mark Unread
Ignore User
From:
Laur3ns
To:
LA-Kantine
This Post:
0
44235.25
in reply to
44235.24
Date: 8/18/2008 6:49:16 AM