Landstræneren takker af for denne gang!
Det har været utrolig sjovt, spændende og lærerrigt at være træner for U21 her i BuzzerBeater.
Jeg vælger dog at stoppe for denne gang. Det er der faktisk 2 grunde til:
1. Jeg er blevet LA her i BB og det kræver en del arbejde.
2. Jeg er desuden blevet LA'er i et andet internet-spil kaldet GridIron, hvor jeg er igang med at lægge sidste hånd på en dansk oversættelse. Jeg forventer at der vil være en del rettelser og arbejde når den danske version er kørende og sammenholdt med at være LA her i BB, så er jeg bange for, at arbejdet med U21 ville blive nedprioriteret og det kan vi ikke være tjent med.
Jeg vil naturligvis stadig spille BB for fuld skrue. Jeg har mine helt egne planer om at vippe DL af pinden ( i hvertfald 1 af dem) i næste sæson ;-)
De af jer der har lyst til at opstille til U21 er MEGET velkomne til at stille spørgsmål til jobbet. Det er utrolig sjovt og spændende og så møder man rigtig mange gode hold, hvor ens taktiske snilde sættes på prøve :-)
Jeg stiller gerne op som U21 assistenttræner/hjælper til den nye landstræner.
Jeg håber, at interessen bliver stor for landstrænerposten og husk, du behøver ikke, at være DBL manager for at stille op. Har du lysten og gå-på-modet, så er du langt. Desuden er det vigtigt med et godt samarbejde med senior-landstræneren :-)
Tak til jer alle for det gode samarbejde og held og lykke !
Med venlig hilsen
LA-Pirates