Nou dat was krap an vanavond,tegen het altijd lastige Albanie,en ik heb toch wel een paar momenten gehad dat ik geen stuiver meer voor onze kansen gaf,.
Zoals verwacht speelde de tegenstander CT,maar we hadden 2 overtimes nodig om uiteindelijk met 3 punten verschil te winnen,.
Het eerste kwart leek het allemaal vlekkeloos te verlopen,waar we met 11 punten voorsprong aan het 2e kwart konden beginnen,leek het niet zo heel heel groot probleem te worden,.
Maar zoals altijd is een CT tegen , in ook nog een een uitwedstrijd zeer risicovol,en zeker tegen een tegenstander die toch wel aardige starters hebben,.
We kregen in de laatste seconde van het 4e kwart nog schotpoging om de overwinning binnen te halen maar helaas miste Hamer de buzzerbeater,.
En dat was niet goed voor mijn hart:) want daarna was het in de overtimes een ware thriller,waar ik wat op momenten echt dacht dat het voorbij was,.
In de 1e overtime stonden we met een paar minuten te spelen 5 punten achter,en gelukkig konden we er toch nog een 2e overtime eruit slepen,.
Toen kwamen bij beide teams alle backups erin,en toen kreeg ik toch wel weer goede hoop op een overwinning ,omdat onze backups gewoon een stuk beter zijn,en kwamen dan ook snel een aantal puntjes voor,.
Uiteraard kwamen snel de starters weer terug bij beide teams ,en begon Albanie wat 3 punters erin te gooien waardoor de voorsprong zowat als sneeuw voor de zon verdween,.
Het is dat Albanie wat fouten moest maken ,waardoor we oa wat vrije worpen konden benutten ,.
Bij de de allerlaatste aanval van Albanie stonden we 3 punten voor,en was het billenknijpen of ze de 3 punter erin zouden krijgen.,.,.en gelukkig was het een misser ,.
Zodat J ,3pk en ik de polonaise konden gaan lopen:)
topscorer was Bobby Meijdam met 30 punten ,die in het de eerste 2 kwarten vrij beroerd speelde,maar op de belangrijke momenten liet zien dat ervaring een belangrijke factor is wanneer het er echt om gaat,.