BuzzerBeater Forums

BB Nederland > NT seizoen 34

NT seizoen 34

Set priority
Show messages by
This Post:
00
275229.167 in reply to 275229.166
Date: 3/29/2016 12:05:49 PM
Overall Posts Rated:
328328
Lekker man! Goede beslissingen coach!

From: primoss
This Post:
00
275229.168 in reply to 275229.167
Date: 3/29/2016 12:48:20 PM
Overall Posts Rated:
408408
Ik heb op Oranje Boven gevraagd op wat feedback van jullie kant,nu wil ik dit hier niet vermelden ,.
Dus is helaas alleen voor de managers die supporter hebben,vriendelijk vragen hoe jullie hier tegenaan kijken,.
Heb wel reactie gehad van Tesse ,maar ik hoop dat er meer managers zijn ,wordt zeer gewaardeerd
In ieder geval alvast bedankt,..

Last edited by primoss at 3/29/2016 12:49:48 PM

From: Ruaidri

This Post:
00
275229.169 in reply to 275229.168
Date: 3/29/2016 1:00:42 PM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
538538
Second Team:
Silver Onions
ik hoop van de week je te beantwoorden.

Only in the dark, we succeed!

This Post:
22
275229.170 in reply to 275229.169
Date: 4/12/2016 1:10:24 PM
Overall Posts Rated:
408408
Nog even terug komen op de wedstrijd van gisteren tegen Duitsland,na een vliegende start in het 1e kwart,ging het daarna allemaal heel moeizaam,.
Duitsland speelde TIE ,en ik denk dat ik achteraf daar heel blij mee mag zijn,anders was het misschien verkeerd uitgepakt.
We hadden heel veel moeite om de BIGS van Duitsland af te stoppen en ook hun SF was behoorlijk op schot
Onze BIGS konden aanvallend niet zo heel veel brengen,Eberhard en Hamer waren vooral bezig om Broszeit af te stoppen en daar zijn ze toch redelijk goed in geslaagd.
Maar vooral Center Dorum en Heslach waren oppermachtig tegen Nieuwlaat en Damghani,en nauwelijks af te stoppen.
Nu zijn deze spelers qua ID niet echt heel geweldig ,maar ik had gehoopt omdat Dorum niet echt in een super vorm verkeerde ,dat dit niet zo heel groot probleem zou zijn,.
En dat was een verkeerde inschatting van mijn kant,maar gelukkig werd de zege veilig gesteld in het 4e kwart,.

4 backups hadden toch een mooie bijdrage met een FG percentage van 50 of hoger,.
Stienstra was met 22 punten de topscoorder aan onze kant,.

Volgende week de uitwedstrijd tegen Albanie ,dat gaat dus geen eitje worden zoals ik op voorhand had gedacht,hun zijn uitgeschakeld en de kans is heel groot dat we een CT gaan tegen krijgen,.
Ze hebben toch 5 spelers die ruim boven 1 ton aan salaris hebben,het team is niet heel breed ,maar ik wil toch als het ff kan daar TIE gaan spelen

This Post:
55
275229.171 in reply to 275229.170
Date: 4/18/2016 3:45:57 PM
Overall Posts Rated:
408408
Nou dat was krap an vanavond,tegen het altijd lastige Albanie,en ik heb toch wel een paar momenten gehad dat ik geen stuiver meer voor onze kansen gaf,.
Zoals verwacht speelde de tegenstander CT,maar we hadden 2 overtimes nodig om uiteindelijk met 3 punten verschil te winnen,.
Het eerste kwart leek het allemaal vlekkeloos te verlopen,waar we met 11 punten voorsprong aan het 2e kwart konden beginnen,leek het niet zo heel heel groot probleem te worden,.
Maar zoals altijd is een CT tegen , in ook nog een een uitwedstrijd zeer risicovol,en zeker tegen een tegenstander die toch wel aardige starters hebben,.
We kregen in de laatste seconde van het 4e kwart nog schotpoging om de overwinning binnen te halen maar helaas miste Hamer de buzzerbeater,.
En dat was niet goed voor mijn hart:) want daarna was het in de overtimes een ware thriller,waar ik wat op momenten echt dacht dat het voorbij was,.
In de 1e overtime stonden we met een paar minuten te spelen 5 punten achter,en gelukkig konden we er toch nog een 2e overtime eruit slepen,.
Toen kwamen bij beide teams alle backups erin,en toen kreeg ik toch wel weer goede hoop op een overwinning ,omdat onze backups gewoon een stuk beter zijn,en kwamen dan ook snel een aantal puntjes voor,.
Uiteraard kwamen snel de starters weer terug bij beide teams ,en begon Albanie wat 3 punters erin te gooien waardoor de voorsprong zowat als sneeuw voor de zon verdween,.
Het is dat Albanie wat fouten moest maken ,waardoor we oa wat vrije worpen konden benutten ,.
Bij de de allerlaatste aanval van Albanie stonden we 3 punten voor,en was het billenknijpen of ze de 3 punter erin zouden krijgen.,.,.en gelukkig was het een misser ,.
Zodat J ,3pk en ik de polonaise konden gaan lopen:)

topscorer was Bobby Meijdam met 30 punten ,die in het de eerste 2 kwarten vrij beroerd speelde,maar op de belangrijke momenten liet zien dat ervaring een belangrijke factor is wanneer het er echt om gaat,.

This Post:
00
275229.172 in reply to 275229.171
Date: 4/19/2016 12:08:58 PM
Overall Posts Rated:
408408
Ik weet niet of ik nu echt blij moet zijn met de loting tegen Singapore nummer 53 van de wereld.
Het lijkt me zo op het eerste oog een behoorlijke pittige loting,en hebben toch wel wat spelers met een fors salaris,dus het gaat denk ik wel een zware pot worden,.
Heb intussen de wedstrijden van hun wat door genomen,en dan heb ik sterk het vermoeden dat ze zo ongeveer hetzelfde aan spelvreugde hebben als Oranje.
Ga er maar vanuit dat hun BC daar ook naar zal kijken , de kans lijkt wel aanwezig dat we een CT tegen gaan krijgen,.
Veel zal afhangen van de vormen van beide teams ,om in te schatten met wat voor inzet we gaan spelen.
Had gehoopt op een wat mindere tegenstander ...maar helaas het is niet anders,.

This Post:
00
275229.174 in reply to 275229.173
Date: 4/25/2016 3:27:23 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
481481
Second Team:
De Grote Spelers
Gefeliciteerd! Mooie zege volgende ronde Oostenrijk, wat met meer inzet dan onze oosterburen speelde... dat neigt niet naar ongunstig ;)

This Post:
11
275229.175 in reply to 275229.173
Date: 4/25/2016 3:38:40 PM
Overall Posts Rated:
408408
Ik zat klaar om de wedstrijd te bekijken,ik klik en dacht he??!!!
Heb ik een vergissing gemaakt met mijn opstelling ,want Hamer stond er niet bij,en kijk nog eens en blijkt hij al bij de 1e aanval al een blessure te hebben opgelopen,.
Dus na 10 seconde zijn we al een BIG kwijt,en kregen Harte en ten Brink al vrij snel fouten aan hun broek ,en kwam ik een BIG tekort,.
En stonden we met de rust 2 punten achter,gelukkig bleven de BIGS die we nog over hadden niet verder in foutenlast in het verloop van de wedstrijd ,anders hadden we echt een probleem gehad:)
We hadden een mooi 3e kwart (13-26) en hebben daarna de wedstrijd redelijk makkelijk kunnen uit spelen,.
Beukman die dus al snel in de wedstrijd kwam heeft het zeker verdedigend uitstekend gedaan,hij pakte een zooitje rebounds en had 7 AST ,een hele nuttige bijdrage van zijn kant,.
Het grote verschil zat hem vooral in het aantal rebounds,.33 tegen 54 en dat heeft in mijn ogen wel de overwinning opgeleverd ,.
Aanvallend gezien waren de Jongh 26 punten en Eriks 19 de topscorers aan onze kant,.

*ik zat al te kijken naar het speelschema,iemand een idee welke tegenstander we gaan krijgen?

Oostenrijk?

Last edited by primoss at 4/25/2016 3:42:19 PM

This Post:
00
275229.176 in reply to 275229.175
Date: 4/25/2016 4:08:47 PM
Overall Posts Rated:
408408
Ik had je bericht niet gezien,was bezig met de het typen van mijn bericht:)
Toch Oostenrijk ,die heb ik liever als Duitsland!!

Advertisement