En ny treningskamp er unnagjort, denne gangen fikk vi besøk av De Forente Arabiske Emirater.
U.A.E. U21 - Norge U21 (kampen ble spilt på Bergen Bulldogs hjemmebane, BB Arena, 19192 tilskuere)
Som nevnt tidligere så blir U21-laget sterkere og sterkere, noe ratingene også tydelig viser. Før kampen bestemte jeg meg for å teste ut hva slags angrepsratinger vi kan få ved å spille normalt, og svaret var i og for seg bra. Klart at mot de beste U21-lagene så har vi ikke så mye vi skulle ha sagt enda, men ifht lagene rundt oss på rangeringen så begynner vi å få trivelige ratinger. Selve kampen endte til slutt med seier 109-74, hvor samtlige også denne gangen fikk godkjent
I denne kampen er det vanskelig å trekke fram enkeltspillere, men 3 spillere noterte seg for minst 19 poeng, mens 4 stk endte opp med 2-sifra antall returer. God uttelling på skuddene våre i denne kampen også, særlig straffene var vi komfortable med da vi senka 20 av 23.
Siden sist har vi også hoppa en plass opp på rankingen, vi er nå nr 73
Våre siste 3 kamper har vært mot lag rundt oss på rankingen. Jeg har sendt utfordringer til diverse lag på tabellen, såvel de som er rangert på topp som bunn. Utfordringer blir sendt om et par dager igjen, spennende å se hvem som tør å møte oss nå ;)
Flere pop denne uka enn forrige, i tillegg har også et par stk fått litt stamina-trening, noe som alltid er greit å få med seg.
Ny mld om en ukes tid