Engilish
I really don't get your message (part of it probably because the auto translation is really, really bad and hard to understand, so you might consider posting an original in english, which will make it easier to understand).
What we are discussing is the creadibility of different statements in order to understand how the potential roof works. There is no discussion at all about how any specific "case" has been handled by a GM (or anyother), only a discussion on how much we can tust different public statements that has been made on the forums. For some reason, correct or not, a few of us do not really put too much trust in the statements from some GMs while we trust statements from others more.
I really hope, and believe, that it is permitted to discuss credibility of statements by users independently on if they are BBs, GMs or an average Joe like me.
Svenska
Jag förstår verkligen inte ditt meddelande (antagligen delvis för att automatöversättningen är riktigt, riktigt dålig och svår att förstå, så du skulle kunna posta ett original på engelska så att det blir lättare att förstå).
Vad vi diskuterar är trovärdigheten i olika uttalanden för att förstå hor potentialtaket fungerar. Det pågår ingen diskussion alls om hur något enskild "ärende" har handlagts av en GM (elle någon annan), bara en diskussion om hur mycket vi kan tro på publika uttalanden som gjorts på forumen. Av någon anledning, korrekt eller inte, så sätter några av oss inte speciellt hög tillit i uttalanden från vissa GMs, medans vi litar mer på uttalanden från andra.
Jag hoppas verkligen, och tror, att det är tillåtet att diskutera trovärdigheten i uttalanden från användare oberoende om dom är BB, GM, eller medelsvenssons som jag.
Last edited by chespirito at 10/3/2009 7:29:06 AM