Tjena!
Jag feltränar och skäller på grabbarna och personalen i Skene Outlaws.
Började säsong 9 i Div III.9 och har harvat runt skapligt där ett tag nu. Har känt på spelet och undan för undan börjat hitta en strategi. Den här säsongen slutade vi 22-0 och kommer försöka satsa på en playoff-run, första gången som vi har ordentliga ambitioner med slutspelet. Dessvärre innebär ju lyckat slutspel avancemang till div II och där är vi inte riktigt ännu spelarmässigt. Men skam den som ger sig som de gamla grekerna brukade säga...
IRL spelade jag basket i Div 1 från typ -94 till -06, sista åren i Borås Basket och jag bestämde mig för att lägga skorna i garderoben när klubben gick upp i ligan, eftersom jobbet tog för mycket tid... ...(läs: jag är alldeles för lat för att träna 2 ggr/dag.) Min största merit är väl att ha spelat ett par säsonger med sveriges stolthet; Jonas Jerebko =)
Jag spelar ett par andra managerspel på nätet och brukar försöka hänga med en del på forumen, men tyvärr har III.9 i BB varit i stort sett dött. Nu har jag läst, begrundat och slitit mitt hår över hur många olika åsikter det finns på BB-forumen om hur man bör bära sig åt och kommit fram till att det bara är att blunda och köra.
Och därmed träder jag fram ur den fullkomliga anomymitetens skugga.
Väl Mött!
/Foetus
Last edited by LA-Foetus at 9/19/2010 7:31:43 AM