Det som är sjukt om nåt, är väl i så fall att en Monstercenter inte har 100%igt skytte mot riktigt usla försarare, samt att en sån som Fanoureas, precis fyllda 19 år med kanske 10 (max) i IS elelr nåt, kan skjuta 7 av 11 på min dåvarande Center med 14 i ID.
"If you are reffering to the incident with the dragon, I was only giving Nikos a little nudge out the door..."
Matchen
(23035565) borde jag ju inte vinna egentligen.
Nikos hade vid tidpunkten 9 i IS, samma vecka gick han upp till 10. Andra väsentliga värden han hade då var DR8, HA5, JS6 och JR1. Nikos har alltid varit vältränad(kondition) så han orkar bra.
Av hans alla avslut så var 7 mot Rossum, 4 lyckade, 2 foulade och en miss(3p-skott)
7 avslut kom mit Cividas, 3 lyckade, 2 missade, en blockad och en foul.
Trots att Rossum hade 5 fouls så var han aldrig i foulnöd, den fjärde fick han i slutsekunderna av 4:e, och då hade han försvarat "klart" mot Fanoureas eftersom Nikos inte gjorde poäng/avslut mot honom efter det.
Han spelade jämnte Igelling som var bra redan då(14IS), kanske fokuserade dina insidespelare mer på honom, ni höll honom till 16p på 53 minuter.
Analysera på du =) Kazenas (Jokehim) gjorde 67p mot mig en match... det svider än.
Ja, det är bra utdelning...