Siis mitä sinä touhuat? Ei täällä olla mitään riitaa haastamassa...
Siis iha oikeasti wtf?
Minulla kesti joskus aikanaan oppia ja voin kertoa sinulle suoraan et silloin aikanaan bb taso oli toinen. Käyttäjät on lisääntynyt, joten taso itsessään ei pysy samana heti kun määrä kasvaa eli viiveenä. Kitusin aikanaan todella kauan todella kova tasoisessa nelos divarissa, jossa ei ollut botteja paljon mitään ja sen jälkeen pääsin kolmoseen jonka taso oli sitäkin kovempi. Kiitos niiden tyyppien siinä sarjassa, koska he opettivat minua paljon ja ilman niitä oppeja en olisi täs. Mikä sinä olet vertaamaan meitä kahta? Tämä on vain peli jota pelaan omaksi iloksi.
Mitä sit vaikka valavuori olisi viidessä kaudessa tehnyt näin ja näin? Hienoa se on kyllä! Omalla kohdalla olin siihen aikaan pieni pojan kloppi, joka ei ees tajunu maailman menosta mitään. Kaikki oppivat omalla tavallaan ja samaan yhdyn mitä nöx sanoi. Valavuori olisi pelkillä takamies osaston hankinnoilla klaarannut sarjanousun, omalla kohdallani aloin pohtia sitä nousun mahdollisuutta vain siksi kun vaikutti ettei kukaan ole panostamassa. Itse en panosta ja niinkuin kauden alussa sanoin niin en halua nousta. Jos se olisi ollut helppoa, niin olisi sitä ollut kiva kokeilla... Itselläni on tavoite sm tasolle asti ja nyt rakennan sitä joukkuetta. Kokemuksesta voin sanoa, et alle miljoonalla ei pärjää siellä kakkosessa. Sen lisäksi pitää olla jatkuvuutta ikärakenteessa jotta pysyy sarjassa ja kehityksen myötä pääsee haastaa nousua varten. Viimeinen silaus on viime hetken hankinnat siinä kohtaa... Sori jos vaikutti uhmailulta alussa, mutta mä oikeasti puhuin tosiasioista! Yllätyin tämän sarjan tasosta aivan tyysti. Oletin yltäväni tällä rosterilla keskivaiheille, ehkä just pleijariin.
Itselläni ajatukset on viiden kauden päässä ja sekin on EHKÄ. Muuttujia on paljon.