BuzzerBeater Forums

Suomi - II.2 > Kausi 67

Kausi 67

Set priority
Show messages by
This Post:
22
326093.17 in reply to 326093.14
Date: 1/7/2025 2:13:18 PM
Kekluhoitaa
II.2
Overall Posts Rated:
101101
Älä ota niin vakavasti, on muillakin ollut tuskaa meitä vastaan korinteko. Saattaa noilla meidän muillakin pelaajilla jotain osaamista olla muhimassa toistaiseksi alhaisesta palkastaan huolimatta, vaikka Betoni arvelikin kausiennakossa että jäävät selvästi lohkon heikompaan päähän. 😁

This Post:
22
326093.18 in reply to 326093.17
Date: 1/8/2025 5:37:14 AM
Wagner College
II.2
Overall Posts Rated:
8383
Juurikin tämän huomion oon itsekin Supernautin jengiä vastaan pelatessa tehnyt - sitä voi jo lähtökohtaisesti odottaa hyökkäyksellisesti tuskaista peliä. :P

Tämä osin selittyy tuolla puolustustaidolla, ja paljastetaan nyt sen verran sinänsä julkista tietoa buzzer-manageria käyttämättömille, että esim. viime kaudella joukkueen heittopuolustus oli prosentuaalisesti sarjan 3. parasta ja vastustajat onnistuivat alle 32 prosentissa pelitilanneheittoyrityksistään... Tällaista puolustusta vastaan operoidessa tulee helposti mieleen perisuomalainen asenne "no saahan sitä yrittää, mutta ei se kyllä ennenkään ole onnistunut!" :D

From: Topi88
This Post:
33
326093.19 in reply to 326093.18
Date: 1/8/2025 5:51:11 AM
NY Knickers
SM-Koris
Overall Posts Rated:
9393
Buzzer-manager on hyvä ohjelma. Sitä tulee käytettyä. Sieltäkin saa aika nopeasti selville, että ...

Keklun viime kauden vahvuus oli puolustuspeli, toki levypallopeli ei siihen kuulunut.

Vastaavasti se oma heittäminen ei myöskään ollut vahvuus ;)

Näitä sitten pähkäilemään kun on oman pelin vuoro :)

This Post:
33
326093.20 in reply to 326093.19
Date: 1/9/2025 12:53:10 PM
Kekluhoitaa
II.2
Overall Posts Rated:
101101
On täällä muutamat scouttivihot ajan tasalla olleet sentään. 😄 Tehtiin viime kaudella sarjassa kolmanneksi vähiten pisteitä ja oltiin silti playoffeissa palkkalattiajengillä - koska päästettiin toiseksi vähiten. Sama meno koitetaan saada jatkumaan tällä kaudella, treeni etusijalla.

Edit. Toissa kaudella jo sama homma itse asiassa. 2. vähiten tehtyjä, vähiten päästettyä ja neljäs sija lohkossa. 🙂

Last edited by Supernaut at 1/9/2025 12:55:15 PM

This Post:
22
326093.21 in reply to 326093.20
Date: 1/9/2025 1:47:54 PM
Wagner College
II.2
Overall Posts Rated:
8383
"Puolustus kannattaa aina".

-D. Jonner

PS. Nostan hattua moiselle puolustusorientoituneisuudelle, sitä on aina mukava nähdä.
Valitettavasti en itse "uskalla" tietyistä syistä hypätä täysin pelkkää puolustustreeniä vetämään, mutta jotain sille on sentään yritetty viime kausina tehdä. Vaikka ei nämä mun treenikkeet kyllä mitään ns. kuu-ukkoja muutenkaan potentiaaliltaan ole, ei näillä kuuhun mennä. :D Mutta parempaa vuosikertaa odotellessa...

From: Wagner

This Post:
00
326093.22 in reply to 326093.19
Date: 1/12/2025 10:30:15 AM
Wagner College
II.2
Overall Posts Rated:
8383
Buzzer-manager on hyvä ohjelma. Sitä tulee käytettyä.

On todella hyvä ollakseen ilmainen.

Näin ei-supporterille se tuo lähes välttämättömiä parannuksia
Valitettavasti kaikkea sekään ei kerro, ja osa myös kiinnostavista tilastotiedoista on taas ripoteltuna vain itse BB:hen (eli eivät saatavilla buzzer-managerin kautta). Kun on kerran tottunut amerikkalaiseen tilastointiin (mitä kaikkea siellä on saatavilla), niin saadakseen kunnollisen käsityksen tietyistä vahvuuksista pitäisi tehdä itse ohjelma joka kaivaa tarpeelliset luvut ottelutilastoista. Otetaan esimerkkinä vaikkapa pisteet/pallonhallinta, joukkueen menetysprosentti pallonhallinnoissa, levypalloprosentit (kokonaislevyreistä), hyökkäyslevypalloprosentti, syötöt/menetykset-suhde, prosentuaalinen osuus koreista jotka on tehty syötöstä jne. jne...

Muutoinkin noin kehitysehdotuksena (hyvä huudella siitä vain täällä, ei vissiin kannattais laittaa ohjelman kehittäjälle viestiä;) täytyy mainita, että muistaakseni ainakaan omat joukkuetilastot eivät päivity koko historian osalta oikein, joten valitettavasti se ei ole ainakaan itselleni ollut luotettava lähde jos haluan katsoa joukkue- tai pelaajatilastoja koko historian ajalta. (Kaikki pelatut kaudet on manuaalisesti päivitetty jokaisen kauden otteluohjelman kohdalta, joten siitä ei ole kyse).