Hee, jammer van jullie verlies, alweer een 50-50 pot.
Ik lees hier veel dat qua ratings Rusland misschien niet verdient gewonnen zou hebben, maar je moet niet vergeten dat een CT tegenwoordig niet meer in de ratings verwerkt wordt. Dus waarschijnlijk had Rusland door die CT behoorlijk hogere ratings dan Belgie (vooral verdedigend).
Maarja dan nog is het pech hebben natuurlijk, een lastig begin 0-3. Ik vind de verdedigende taktieken (afgezien van de pot tegen Zwitserland) niet helemaal optimaal. Al is het tegen Italia natuurlijk buitengewoon lastig om een verdedigende taktiek te kiezen. Maar verder is het gewoon 2x (zwitserland en hier) pech hebben. Ik vraag me ook af waarom jullie 2x een run n gun speelden ipv een motion? In wedstrijden waarvan je verwacht dat het spannend wordt kan je beter een slow pace spelen imo. Tegen zwakkere tegenstanders beter een fast pace. Je raakt hier beide wedstrijden maar zo'n 35% van de 3FGs, ik denk dat jullie beiden misschien wel hadden gewonnen met een motion. Maar dat is achteraf natuurlijk makkelijk praten.
Ik denk dat de erfenis van de rampzalige vorige bondscoach nog steeds niet helemaal weg is, ik hoop dat het jullie in de toekomst nog gaat lukken om Belgie weer gelijk te trekken, zodat die BC vergeten kan worden.
Verder zijn jullie toch al wel een behoorlijk eind gekomen met Belgie denk ik, als je in ogenschouw neemt dat je 1 heel seizoen later begonnen bent. Nice work, en waarschijnlijk komen we elkaar nog wel ergens tegen in het toernooi in seizoen 6!
De volgende keer valt het muntje misschien wel jullie kant op en dan sta je nu met 2 winstpartijen en 1 verlies er goed voor

Zo, genoeg gezeurd!
Last edited by BB-Patrick at 6/3/2008 8:38:20 PM