BuzzerBeater Forums

BB België > Beker seizoen 7

Beker seizoen 7

Set priority
Show messages by
This Post:
00
64894.17 in reply to 64894.15
Date: 1/6/2009 10:08:49 AM
Overall Posts Rated:
00
Even deze topic weer naar boven halen: Hoe wordt de bekerloting eigenlijk bepaald, zit hier enige structuur is of is het allemaal pure random?

This Post:
00
64894.18 in reply to 64894.17
Date: 1/6/2009 10:48:17 AM
Overall Posts Rated:
00
Pure randomazione, behalve voor de GM's, die kiezen hun tegenstanders. ;-)

Vanavond nog eens tegen een IIe klasser...

Climbing the BB-mountain. Destination: the top.
This Post:
00
64894.19 in reply to 64894.18
Date: 1/6/2009 12:02:57 PM
Overall Posts Rated:
9696
ssst

da mocht ge nie verklappen

Verder is er een 'Nuke'button, om een speler van de tegenstander te kwetsen naar keuze, inclusief weken dat hij weg blijft.

Een 'boost'button is er ook, daarin kunnen we de ploeg een boost geven zodat al hun skills 1 hoger worden.

we hebben trouwens ook nog een 'nood'button, voor als al het andere faalt.
als we achterstaan in het vierde kwart kunnen we die gebruiken voor een superboost zodat we meestal toch nog winnen.

Het enige wat ik nog mis is een 'heal'button om gekwetste spelers te genezen, maar daar zouden ze aan het werken zijn...

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
64894.20 in reply to 64894.19
Date: 1/6/2009 1:51:23 PM
Overall Posts Rated:
9696
slecht begonnen is half gewonnen of hoe zeggen ze da ook al weer?

Blijkbaar zijn de andere matchkes ook nog spannend na het 1ste kwart.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
64894.21 in reply to 64894.20
Date: 1/6/2009 2:11:08 PM
Overall Posts Rated:
00
Bijna rust en 42-69 voor, het leven kan mooi zijn. :-) Nu nog doorzetten tot einde van de match...

Climbing the BB-mountain. Destination: the top.
This Post:
00
64894.22 in reply to 64894.21
Date: 1/6/2009 2:20:46 PM
Overall Posts Rated:
9696
ja gij had al direct nen deftige start gepakt.

Thuis spelen kan verdekke handig zijn...
:)

Ik vrees wel een beetje dat mijn tegenstander ne Crunch ingezet heeft. Ik had het halvelings wel verwacht, maar ik zou het uiterst kortzichtig vinden. Crunch nu betekent namelijk een zeker verlies donderdag, aangezien er geen recuperatietijd, noch -wedstrijd is.
Als dat zo zou zijn kan ik dus zeggen: alvast proficiat frigolite, met uw uitschakeling van volgende ronde.

Maar zover zijn we nog niet. Voorlopig blijft het nog spannend.

Dankzij een fout die ik niet weet hoe ik die gemaakt heb is Lauwens vorige zaterdag begonnen als PG ipv back-up SG. Dit heeft mijn minuten zo in de war gedraaid, dat ik een aantal spelers vandaag heb moeten switchen, helaas door spelers die minder in vorm waren. Die fout van zaterdag kan me dus goed en wel vandaag de beker gaan kosten. Laat ons hopen van niet.
Nog 1 geluk, mijn mannen zijn weer fouls aan t maken aan de lopende band. pfffffffffff

:)

Blijkbaar zijn de andere 1ste klassers op verplaatsing ook aan het strugglen.

This Post:
00
64894.23 in reply to 64894.22
Date: 1/6/2009 3:10:21 PM
Overall Posts Rated:
00
Ik maar net gewonnen, dacht even dat het gedaan was voor mij!

This Post:
00
64894.24 in reply to 64894.23
Date: 1/6/2009 3:26:26 PM
Overall Posts Rated:
9696
same here.

gevloekt dat ik gedaan heb. Iedereen weet dat ik FT belangrijk vind, en op een gegeven moment laat in de match haal ik daar voor de hele match 3 op 11 !!! Gevloekt! gevloekt! zeker wetende dat ik 5 punten achterstond, normaal had ik die los uit die FTs moeten halen.

Wat me ook verwondert is dat Frigolite inderdaad slim genoeg was dat Crunch het einde voor hem net zo goed zou betekenen in de volgende ronde, en hij dus wel normaal gespeeld heeft, terwijl door wat ik zag ik bijna zeker was dat hij crunchte. Is thuisvoordeel dan echt ZO groot. Blijkbaar wel...

Als je echter de scores per 100 worpen bekijkt, snap ik niet dat het heel die tijd zo spannend heeft kunnen blijven, ook kwa spelersratings lag ik duidelijk hoger.
zijn inside ingestelde aanval was zwakker dan mijn indside verdediging, en mijn outside gerichte aanval was sterker dan zijn outside verdediging...

Het leek wel alsof de duivel ermee gemoeid was. Ik had 2-3 zone ingesteld, grotendeels om zijn aanvallende rebounds te beperken. Gevloekt dat ik heb, gevloekt! Soms tot 3 aanvallende rebounds op rij. Niet te schatten.

Uiteindelijk is 16 op 30 FTs zeer ondrmaats voor onze ploeg, en heeft het me bijna mijn nek gekost. Gelukkig geef ik ook waarde aan blok, want als ik zoals velen zowel blok als FT had laten varen, waren we er zeker niet gekomen.

pfff. Efkes blazen toch.

Wat er met Estrellas gebeurd is weet ik ook niet. Ik zag haar score 17 sec van het einde en dacht, okee, ze is door, en dan zie ik dat ze alsnog verloren heeft. Jammer. Ik wou die finale van over 2 jaar nog wel eens over doen.

Soit. Dit was me toch iets te close, en dan te weten dat ik nog getwijfeld had aan PIC. Pfff. Volgens de ratings had het misschien gegaan, maar ik ben toch blij dat ik het nie gedaan heb, want ge ziet, de verassingen zijn echt nooit ver weg.

This Post:
00
64894.25 in reply to 64894.24
Date: 1/6/2009 3:28:40 PM
Overall Posts Rated:
00
Leuk alleszins, nu spelen wij de finale, ook goed? :p

This Post:
00
64894.26 in reply to 64894.25
Date: 1/6/2009 3:32:39 PM
Overall Posts Rated:
00
Niet dus, ik speel tegen mijn LA collega Kantine! Leuk!

Gaat niet makkelijk worden, ik verwacht een spannend matchke eerlijk gezegd.

This Post:
00
64894.27 in reply to 64894.26
Date: 1/6/2009 3:41:15 PM
Overall Posts Rated:
9696
eerlijk?
ik denk dat ge geen schijn van kans maakt.
en ga niet liggen crunchen want dan hebt ge de ronde erna zeker geen schijn van kans mer, en voor het geld moet ge het nie doen, want ge verdiend enkel als ge wint, dus iedereen moet nu gewoon voor die beker gaan, en dat kan alleen door niet te crunchen.

Ik mag weer op verplaatsing. Mijn geluk kan niet op vandaag. En dan nog tegen degene die vorige keer ook al thuis een van de weinig ploegen waar ik fan van ben eruit geknikkerd heeft.
Angi, ik ga u wreken!! (proberen dan toch )

Voor iedereen behalve MIJN tegenstander: succes!! ;þ

Advertisement