BuzzerBeater Forums

BB Nederland > NT seizoen 34

NT seizoen 34

Set priority
Show messages by
From: primoss

This Post:
00
275229.172 in reply to 275229.171
Date: 4/19/2016 12:08:58 PM
Overall Posts Rated:
408408
Ik weet niet of ik nu echt blij moet zijn met de loting tegen Singapore nummer 53 van de wereld.
Het lijkt me zo op het eerste oog een behoorlijke pittige loting,en hebben toch wel wat spelers met een fors salaris,dus het gaat denk ik wel een zware pot worden,.
Heb intussen de wedstrijden van hun wat door genomen,en dan heb ik sterk het vermoeden dat ze zo ongeveer hetzelfde aan spelvreugde hebben als Oranje.
Ga er maar vanuit dat hun BC daar ook naar zal kijken , de kans lijkt wel aanwezig dat we een CT tegen gaan krijgen,.
Veel zal afhangen van de vormen van beide teams ,om in te schatten met wat voor inzet we gaan spelen.
Had gehoopt op een wat mindere tegenstander ...maar helaas het is niet anders,.

This Post:
00
275229.174 in reply to 275229.173
Date: 4/25/2016 3:27:23 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
481481
Second Team:
De Grote Spelers
Gefeliciteerd! Mooie zege volgende ronde Oostenrijk, wat met meer inzet dan onze oosterburen speelde... dat neigt niet naar ongunstig ;)

This Post:
11
275229.175 in reply to 275229.173
Date: 4/25/2016 3:38:40 PM
Overall Posts Rated:
408408
Ik zat klaar om de wedstrijd te bekijken,ik klik en dacht he??!!!
Heb ik een vergissing gemaakt met mijn opstelling ,want Hamer stond er niet bij,en kijk nog eens en blijkt hij al bij de 1e aanval al een blessure te hebben opgelopen,.
Dus na 10 seconde zijn we al een BIG kwijt,en kregen Harte en ten Brink al vrij snel fouten aan hun broek ,en kwam ik een BIG tekort,.
En stonden we met de rust 2 punten achter,gelukkig bleven de BIGS die we nog over hadden niet verder in foutenlast in het verloop van de wedstrijd ,anders hadden we echt een probleem gehad:)
We hadden een mooi 3e kwart (13-26) en hebben daarna de wedstrijd redelijk makkelijk kunnen uit spelen,.
Beukman die dus al snel in de wedstrijd kwam heeft het zeker verdedigend uitstekend gedaan,hij pakte een zooitje rebounds en had 7 AST ,een hele nuttige bijdrage van zijn kant,.
Het grote verschil zat hem vooral in het aantal rebounds,.33 tegen 54 en dat heeft in mijn ogen wel de overwinning opgeleverd ,.
Aanvallend gezien waren de Jongh 26 punten en Eriks 19 de topscorers aan onze kant,.

*ik zat al te kijken naar het speelschema,iemand een idee welke tegenstander we gaan krijgen?

Oostenrijk?

Last edited by primoss at 4/25/2016 3:42:19 PM

This Post:
00
275229.176 in reply to 275229.175
Date: 4/25/2016 4:08:47 PM
Overall Posts Rated:
408408
Ik had je bericht niet gezien,was bezig met de het typen van mijn bericht:)
Toch Oostenrijk ,die heb ik liever als Duitsland!!

This Post:
11
275229.178 in reply to 275229.177
Date: 5/2/2016 4:12:39 PM
Overall Posts Rated:
408408
Was vanavond lekker druk op de chat tijdens de wedstrijd van Oranje,.en we hebben er alles aan gedaan om het team vooruit te schreeuwen....en met suc6!!

Zoals verwacht speelde Oostenrijk CT en dat werkte de eerste 2 kwarten behoorlijk goed,en ze hadden ook een geweldig FG percentage,.
En ik riep ook tijdens de rust dat ze dit nooit konden volhouden,en gelukkig was dat ook zo en ging ons schot percentage ook wat omhoog,zeker in het 3e kwart.

Opnieuw was het rebounden aan onze kant wederom erg hoog met een totaal van 48 reb,waarvan 18 aanvallende rebounds,.

Als ik dan toch iemand moet aanwijzen als man van de wedstrijd ,dan was dat toch duidelijk Hamer met 20 REB/4BLK/2 STL en 23 punten ,.
Ook van Ittersum was vanavond goed op dreef ,met 21 punten ,terwijl een LI niet echt de tactiek is waar hij het beste tot zijn recht komt,maar hoorde ook bij de uitblinkers,.

Ook waren er wat backups spelers die een belangrijke bijdrage hebben gehad op de overwinning, met Aalberts , Harte en Beukman die boven 50% FG zaten,.

Ben er blij mee dat een normall inzet genoeg was om de overwinning binnen te halen,en is het volgende week de wedstrijd uit tegen Griekenland,.

Er waren ook wat Grieken op de chat aanwezig die hoopte dat Oostenrijk zou winnen want dan hadden ze zo ongeveer een walk-over gehad volgende week,.
Maar ze mogen vol aan de bak

This Post:
11
275229.180 in reply to 275229.179
Date: 5/2/2016 4:44:10 PM
Overall Posts Rated:
328328
Ja, van die ten Hamer gaan er veel posters en shirtjes verkocht worden de komende week in de aanloop naar de kwartfinale. Wat een held, steeds als Oostenrijk dacht druk op NL te zetten of terug te komen, kregen ze een hamer op de kop. Of een van de zoveel aanvallende rebounds (7 in totaal), een heerlijke dunk, een bal terug in het gezicht geblokt, een steal of een bekeken paasje... hij deed het allemaal vanavond.

Op naar volgende week!

Last edited by Oranjeman at 5/2/2016 4:44:32 PM

From: primoss
This Post:
22
275229.181 in reply to 275229.180
Date: 5/9/2016 4:32:22 PM
Overall Posts Rated:
408408
Over de wedstrijd tegen Griekenland kan ik vrij kort zijn,we komen tegen zo'n team op alle fronten tekort,en hebben 48 minuten lang achter de feiten aangelopen.
Ik ben van mening dat ik dit seizoen het maximale uit de selectie heb gehaald ,en ben wel tevreden met de resultaten die we dit seizoen hebben neergezet.

Waar ik wel wat uitgebreider op in wil gaan is het volgende seizoen,dit team loopt zowat op zijn laatste benen .Er zijn volgend seizoen 5 spelers die de leeftijd van 34 zullen hebben ,en vrij snel aan vervanging toe zijn.
En vooral op de BIGS positie zal het moeilijk zijn om dit op te vullen,omdat daar de vervanging nog niet echt op dat niveau zijn om in te stromen .
Ik twijfel al een tijdje of ik dit kan opbrengen om aan een half nieuw team te gaan bouwen,om dit uit te kunnen voeren moet je hier 100% achter staan.
Dit verdienen de managers die NT speler(s) in hun selectie hebben,maar ook de managers die hun talenten willen klaar stomen voor het NT.
Heb daarom dan ook de knoop doorgehakt om niet te gaan voor nog een termijn als BC.

Ik wil me alleen maar richten op mijn eigen team,gewoon lekker trainen en dat is iets waar ik veel plezier uit haal.
Ik zal ook niet echt meer heel actief zijn op het forum,maar zal het zeker wel blijven lezen zodat ik op de hoogte blijf .

Advertisement