Äläs nyt.. Mä jätin pitkävetolappusen, missä Obilicin voitto oli vetokohteista varmin.. MIN-BCD 2HC-VAL 1OBI-KPP 1GW-PP XMUS-69 1FCK-KAL 2Kertoimeks tuli ton tasapelin turvin mukavat 275,45 .. HAN-KMA:ssa kertoimet oli liian pieniä pelattavaks, ja KT-TAI-peliä ei ollut huolittu koko listalle pelin voittajan selvyyden vuoksi.. Tästä syystä Tattivatit ei lähde tänään edes rimpuilemaan, ja samalla tasotetaan sarjakärkikahinaa antamalla KKK:n lisäksi myös Torneille noin 100 pisteen voitto.Mä oisin kyllä heittäny ykkösen suoraan kaikkiin peleihin toisen divisioonan heikon tason takia.
Äläs nyt.. Mä jätin pitkävetolappusen, missä Obilicin voitto oli vetokohteista varmin.. MIN-BCD 2HC-VAL 1OBI-KPP 1GW-PP XMUS-69 1FCK-KAL 2Kertoimeks tuli ton tasapelin turvin mukavat 275,45 .. HAN-KMA:ssa kertoimet oli liian pieniä pelattavaks, ja KT-TAI-peliä ei ollut huolittu koko listalle pelin voittajan selvyyden vuoksi.. Tästä syystä Tattivatit ei lähde tänään edes rimpuilemaan, ja samalla tasotetaan sarjakärkikahinaa antamalla KKK:n lisäksi myös Torneille noin 100 pisteen voitto.
Olen vahvasti sitä mieltä, että ministars saisi parilla täsmähankinnalla todella kilpailukykyisen joukkueen. Talouden luulisi olevan kunnossa siellä suunnalla.Kyllä...ja Mustekaloillakin sama tilanne(?). Mutta tunteeni oli että Itis/HC suunnitelevat jotain.:)
Olen vahvasti sitä mieltä, että ministars saisi parilla täsmähankinnalla todella kilpailukykyisen joukkueen. Talouden luulisi olevan kunnossa siellä suunnalla.
Olen vahvasti sitä mieltä, että ministars saisi parilla täsmähankinnalla todella kilpailukykyisen joukkueen. Talouden luulisi olevan kunnossa siellä suunnalla.Kyllä...ja Mustekaloillakin sama tilanne(?). Mutta tunteeni oli että Itis/HC suunnitelevat jotain.:)Suunnittelen lähinnä toimenpiteitä, joilla saisin harjoittelun taas kahden tauon jälkeen käyntiin, jolla koen voivani vielä pelastaa joukkueeni (tai oikeastaan sen, mitä siitä pelastettavissa on).
Olen vahvasti sitä mieltä, että ministars saisi parilla täsmähankinnalla todella kilpailukykyisen joukkueen. Talouden luulisi olevan kunnossa siellä suunnalla.Kyllä...ja Mustekaloillakin sama tilanne(?). Mutta tunteeni oli että Itis/HC suunnitelevat jotain.:)Suunnittelen lähinnä toimenpiteitä, joilla saisin harjoittelun taas kahden tauon jälkeen käyntiin, jolla koen voivani vielä pelastaa joukkueeni (tai oikeastaan sen, mitä siitä pelastettavissa on).no ainakin sun treenit helpottuu ens viikon jälkeen kun ei tartte enää cupista välittää. ;)