Hvis vi skal spore litt av her burde vi kanskje lage et nytt topic og flytte oss litt siden det er en landslagstråd.
Personelig har jeg aldri rykket ned, men uten penger ved siden av til å holde på spilere når man rykker ned skal det nok være vanskelig å rykke rett opp igjen.
Det jeg tror jeg hadde prøvd på er vel å vinne alle bortekamper og prøvd å spare noe entusiasme på hjemmekamper for å få mest mulig utdeling på arenaen.
Man må jo selvfølgelig kutte en del ned på stallen i forhold til en BLNO stall, men jeg tenkte på at hvis stitch kan holde det han holder nå, med 2 dyre big guys, ville jeg heller byttet det ut med f.eks det jeg snakket om.
Hvis man klarer en 220k fyr klarer man også 4 stykker som holder rundt 180k til sammen, jeg vet han hadde økonomiske problemer, men si du setter deg litt lavere til man vinner mer, for så å oppgradere bør det være mulig.
Ja man blir alltid litt ødelagt når man rykker opp og ned igjen, sånn som jeg hadde 52k pg, 22k sg, 24k SF, 70k PF, 93k C når jeg rykket opp, jeg måtte nok ha kuttet det en del hvis jeg ikke hadde klart å holde meg i BLNO ja.
Hele poenget var at det er bedre med et lag hvor man har balanse rundt på de forsjellige posisjonene istede for å ha gode centere og bli drept av en 30k SG...