Ik ben het met je eens dat free trows niet onbelangrijk zijn en dat de waarde, zeker sinds de invoering van de laatste minuut taktieken in de GE 2 seizoen geleden, onderschat wordt. Maar ik denk zelf (no offense) dat jij FTs weer overschat. Mijn inept free trowers schieten nog steeds 66 en 71+% raak dit seizoen, ik vind de meerwaarde van 4 levels free trows dan te klein om training daarvoor op te geven.
daar zit nu net de clue. dat bedoel ik net. Het is buitengewoon jammer dat inept (level4 dus) FT shooters zulke mooie cijfers halen. Ik snap niet waarom de BBs dit zo geregeld hebben, maar persoonlijk vind ik dit jammer.
Als je bvb naar mijn wedstrijd van vandaag kijkt, zal je zeggen, ruime overwinning voor mijn tegenstander (meer dan 10 punten).
Maar als je ziet dat hij 17 (als ik me niet vergis) FTs scoort, dan lijkt me wel duidelijk dat als je je geen moer van FT aantrekt, en allemaal atrocious FT-ers opstelt, je wel effe 15 punten verliest op dat vlak (ALS je er dan al 2 scoort), waardoor je dus wel verliest ipv wint. Snap je nu wat ik bedoel.
Natuurlijk trekt niemand er zich geen moer van aan, want met reeds een niveau 4 sprokkel je toch al voldoende punten bij elkaar blijkbaar. Niveau 4 is nog steeds iets anders dan niveau 1, en volgens mij hoort een niveau 1 ECHT niet in een NT team thuis. De training die je opgeeft om zijn FT naar bvb 5 te brengen weegt echt niet op tegen de punten die je uit je FTs zal winnen.
Als BB ooit beslist dat het ineens wel nodig is om op FTs een niveua 10 te hebben om boven de 50% FTs te scoren, dan zie ik veel ploegen verliezen die nu wel winnen, tot ze hun FT bijtrekken.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.