nyt on aika mielenkiintoinen tilanne. Tie-break ottelu pelataan sunnuntaina eli huomenna. Uskon että Keni Mäyränen lähtee tänään nostamaan play-off normaalilla peli-intoa ylöspäin, sillä jo huomenna on ottelu, eikä peli-into ehdi laskea rennon pelin jälkeen kuin yhden päivän.
Oletan siis että pelaat play-off normaalilla. lähdenkin tämän päivän otteluun kaikki tai ei mitään periaatteella. Otan play-off normaalin ja toivon, että myös sinä otat sen. Jos kummatkin lähtevät samalla asenteella otteluun, niin minulla on hyvät mahdollisuudet voittaa tänään ja myös huomenna hyvällä peli-innolla. Ja voinhan minä voittaa tänään kotona, vaikka pelaisit play-off täysi höyryn minun play-off normaalia vastaan. Tämä kuitenkin on epätodennäköistä. Riskejä on otettava ja toivon, että luin sinua oikein psykologisesti.
ottelussa nähdään parhaat pelaajat joita minulla löytyy. Pelikunnot ovat pikkuisen parempia kuin viime viikolla, mutta ei merkittävästi. Ja vielä Keni Mäyräselle: Pelasitko play-off normaalin vai täyden höyryn. Haluaisin tietää sen jo ennen ottelua nyt kun käskyt ovat sulkeutuneet.