BuzzerBeater Forums

Suomi - I.1 > Kakkavanakanava

Kakkavanakanava

Set priority
Show messages by
From: hene10

This Post:
00
212624.18 in reply to 212624.17
Date: 3/14/2012 12:26:22 PM
Aittakorven Torjunta & Heitto
II.1
Overall Posts Rated:
22202220
Second Team:
Moltas Matsson Academy
No en ymmärrä, mul on vaan omat olettamukset :-) Ja luulenki tietäväni millä pienellä muutoksella olisit saattanu kääntää nää molemmat matsit eduksesi...

From: Hencka_D

This Post:
00
212624.19 in reply to 212624.18
Date: 3/14/2012 12:42:32 PM
Taikasuon Tattivatit
III.7
Overall Posts Rated:
778778
Sama juttu. mutten viitti paljastaa sitä vielä. Olis pitäny tajuta paljon aiemmin, mutta puskenu vanhojen tottumusten kanssa päätä seinään turhanki hanakasti. :)

This Post:
11
212624.20 in reply to 212624.19
Date: 3/16/2012 6:30:28 AM
Taikasuon Tattivatit
III.7
Overall Posts Rated:
778778
Wonderi: Pyöräytän vastauksen tähän, koska hyvin vähän liippaa taas kausi 19 -aiheita.

Täällähän on ihan perjantai aaton fiilikset menossa,itellä kone jumitti niin ettei päässyt foorumeita selailemaan,niin heti alkaa hirveä jutustelu.Tästähän vois kuvitella vaikka mitä....... ?

Joo, meillä oli hyvä meininki ennen ku sä taas avasit suus :D

Itsellä toi aivosumu on varmaan kroonista,mutta näin keväällä ei yksinkertaisesti voi olla ihan paskalla tuulella.Kyllä tolla kevätauringolla on ihmeellinen vaikutus...tähän fiilikseenhän ei yhtään vaikuta viikonloppuna tulevat hyvät bileet? :D

Tänää kiskoin koko kerman taas aamulla. Tällä kertaa tyhjään vatsaan, mikä oli virhe. Ehkä puolet vaan pysyi sisällä, mikä ei sinänsä haittaa, koska on tuntunut, että puolikas annos piisais.. Siisteintä tässä on just vitutuksen hälveneminen. Mä oon hyvällä tuulella jatkuvasti. Se johtuu siitä, että tää säätelee serotoniinia, kuten myös melatoniinia, mikä siis unihormoni, eli nukkuminen on iisiä hyvin hymyillyn päivän päätteeks.

Tryptofaani on elintärkee aminohappo. Tryptofaanin tehtävä on just säädellä mielihyväkeskusta ja unta.. Tryptofaania on lihassa, kalassa, munissa jne... Tryptofaani muuttuu maksassa niasiiniks, ja vasta tää niasiini duunaa noita hommia. Ja tässä mun napissa on niasiinia 2500% annos suosituksiin nähden, ni oon todellakin alkanu uskomaan väitettä, että alkkikset ei dokaa niin iisisti jos ei niasiininpuutosta.

Tästä myös on tuntunu tulevan lieviä krapulan oireita !! Ni luulen, että mielihyvätoiminto mitä aivoissa tapahtuu on sama, ku dokatessa :) Eli siis llulen, että mä oon niinku kännissä ilman sekavuutta :D

Mut hyviä bileitä Wonderi, kumpa sulla olis niasiinia edes krapulaan :P

Last edited by Hencka_D at 3/16/2012 6:33:08 AM

This Post:
00
212624.21 in reply to 212624.20
Date: 3/16/2012 9:15:29 AM
Taikasuon Tattivatit
III.7
Overall Posts Rated:
778778
Tässä ku taas tuppaa olemaan sen verran "hyvissä", että jopa meni seikkailemaan globaalille, ja joutui väkisinkin avautumaan siellä lampaille, ni ehkä jopa kopsaan homman tähän, jotta voisit ajatella miten hullu HD on, tai saada siemenen, minkä turvin vapautua todellisuuskuplan ikeestä.. :P

Lössi jauhoi siellä siis tästä lapsimurhaaja-"Kony 2012" dokkarista suu vaahdossa.

Mutta A) tää Kony ei ole ollut vuosikausiin Ugandassa B) Dokkari on tunteisiin perustuvaa paskaa, mikä yrittää oikeuttaa Ugandassa hiljalleen alkavat sotatoimet. --> http://abcnews.go.com/blogs/politics/2011/10/obama-sends-... (Obama lähettäny jo viime vuoden lopulla joukkojaan... ja nyt siis tällä dokkarilla oikeutetaan sotilaalliset toimet pesemällä ihmisten mieli..

No kuitenkin tässä pähkinänkuoressa "terrorismin" ja tällästen dokkarien idea -->

"People really should see already that whenever they are trying to scare us with a new "terrorist", it always leads into war against civilians, and into robbery of national treasuries..

Wake up !! It is nothing more than a reality bubble made by same dudes who owns media, big corporations and the banking system..

The next terrorists are the citizens of your country, you will see. The one world bank is the new world order, and the goal of these revolutions in the middle east - perhaps soon in Uganda. After all everyone is going to pay depths for same bankers. Slavery works better, when you dont notice it ;)

And this kind of Konies, Breiviks, Doku Umarovs, Bin Ladens are all made to make you one scary sheep, who has to search safe from the goverment.. Same time gov is limiting your freedom for your safety and you allow it.. And suddenly we all wake up from the world wide Soviet Union."

Näissä niasiineissa tulee melkeen jo ikävä Illuminati Lizardsin aikoja, jolloin sponsorit odottivat seurajohdolta foliohattuilua solkenaan..

Last edited by Hencka_D at 3/16/2012 9:19:47 AM

This Post:
00
212624.22 in reply to 212624.20
Date: 3/16/2012 9:19:32 AM
Porvoon Jarmo
II.1
Overall Posts Rated:
789789
Kitoksia HD mä luulen et tulen täydentämään B-vitamiini varastojani mukavasti...vai onks se urban legendaa et kaljasta saa B vitskuu :)

Hitto kun mä luen tota sun fiilistelyä,mun on varmaan taas pakko lähteä myös ostoksille ja koittaa löytää täydellinen smoothie.Tosin rouva Koskinen tuumas et uuta tehosekontinta ei sit käytetä sun mömmöjen jauhamiseen??

Siis niasiini on päivän sana,sitä sitten etsimään.Muistahan Henkka että mäntypöly kausi lähestyy,muistaakseni viimevuonna oli tuossa touko-kesäkuun vaihteessa sato kypsää korjattavaksi :)

This Post:
00
212624.23 in reply to 212624.21
Date: 3/16/2012 9:24:17 AM
Porvoon Jarmo
II.1
Overall Posts Rated:
789789
Ystävän neuvo,vilkaise välilllä olkasi ylitse,nyt ronkitaan väärää kusiais pesää :D

This Post:
00
212624.24 in reply to 212624.22
Date: 3/16/2012 9:40:12 AM
Taikasuon Tattivatit
III.7
Overall Posts Rated:
778778
Jooooo Wonderi.. Kuha mänty kukkii ni mulla on muuta tekemistä ku täällä palloilu :D Viimeks luulin keränneeni koko vuodeks, loppui ennen syksyä.

Jos on luottokortti ni kannattaa melkee tilaa jenkeistä noita.. En oo oikeestaan hirveesti pirtelöinyt.. Toki joka aamu omakeräämiä yrttejä n. 15 kpl jauheena veden kanssa + maca. Lisäks napit ja pakuri.

Tilaus, millä saa varmasti energia-arvonsa nousuun, aivosumut kateisiin ja testotasot urheilijalle sopivaan muotoon on -->

http://www.iherb.com/Now-Foods-Flush-Free-Niacin-Double-S... Niasiini 12.73$

http://www.iherb.com/Now-Foods-Flush-Free-Niacin-Double-S... Ruusujuuri 15.57$

http://www.iherb.com/Now-Foods-Zinc-50-mg-250-Tablets/883... 250 päiväks sinkit 7.63$

http://www.iherb.com/Now-Foods-Energy-90-Capsules/571?at=... tosi hurjan olonen energykapseli 11.46$

Yhteensä 47,39$ + postimaksut 4$ ja käyttämällä koodia POS721 saat 5$ alennusta (eli 46,39 taaloina, eli oisko joku 35 euroina), ja skidit provisiot käsittääkseni valuu viidakkomies Olli Postille --> http://www.viidakkomies.com/tuotesuositukset/iherb-com/

Kuljettavat vielä 2-4 päivässä... Tossa pitää olla varovainen, ku tekee tilausta, ettei se halvin "airmail"-vaihtoehto katoa paketin painon tai hinnan tähden. Tällöin välttää 96% todennäkösyydellä tullin, joka lyö lisäravinteisiin ekstramaksun päälle.

Tuolta saa siis shampoot, saippuat, pesuaineet, yrtit, chocot ja kumppanit terveellisempinä vaihtoehtoina ja usein ihan törkeen halvalla jos vertaan vaikkapa lähi-Smarkettiin :) Enkä siis ole kauppias, oon vaan mehuissani ite enkä usko, että kovin moni pystyy olemaan tykkäämättä esim niasiinin mielihyväkeskukseen tuottamista positiivisista efekt
eistä :)

This Post:
00
212624.25 in reply to 212624.23
Date: 3/16/2012 9:47:19 AM
Taikasuon Tattivatit
III.7
Overall Posts Rated:
778778
Ystävän neuvo,vilkaise välilllä olkasi ylitse,nyt ronkitaan väärää kusiais pesää :D

Jooo.. Kyllähän sitä näillä puheilla ja tällä internetin vahtaamisella valtiolliselta taholta saattaa päästä jollekin listalle. Mutta pasifistina ja valmiina kantamaan seuraukset vääristä ajatuksista kun olen, niin eipä jännitä. Ollaan täällä kuitenkin vaan käymässä ja matka jatkuu ku tää piina on paketissa :P

Sitäpaitsi nykyään oon niin sinut ton todellisuuskuplan kanssa, että suunnittelen ihan tosissani oravanpyörään palaamista ja vieläpä yliopiston aivopesulaan joinaamista .. Löysin nääs alan, missä Suomen johtava proffa taitaa olla foliohattu, ja tieteeseen kuuluu kriittisyys jopa itse tiedettä kohtaan. Siksi siis oon tehny tän pollanparannustilauksen, jotta laiskana miehenä riittää pääsykoekirjan lukeminen vähemmällä määrällä ja isommalla teholla :)

This Post:
00
212624.26 in reply to 212624.25
Date: 3/16/2012 10:16:01 AM
Porvoon Jarmo
II.1
Overall Posts Rated:
789789

Jooo.. Kyllähän sitä näillä puheilla ja tällä internetin vahtaamisella valtiolliselta taholta saattaa päästä jollekin listalle. Mutta pasifistina ja valmiina kantamaan seuraukset vääristä ajatuksista kun olen, niin eipä jännitä. Ollaan täällä kuitenkin vaan käymässä ja matka jatkuu ku tää piina on paketissa :P

Sitäpaitsi nykyään oon niin sinut ton todellisuuskuplan kanssa, että suunnittelen ihan tosissani oravanpyörään palaamista ja vieläpä yliopiston aivopesulaan joinaamista .. Löysin nääs alan, missä Suomen johtava proffa taitaa olla foliohattu, ja tieteeseen kuuluu kriittisyys jopa itse tiedettä kohtaan. Siksi siis oon tehny tän pollanparannustilauksen, jotta laiskana miehenä riittää pääsykoekirjan lukeminen vähemmällä määrällä ja isommalla teholla :)

Äijjällähän on suunnitelma! Mites se juna trippi? Heitä nyt se pois kulkemasta ennen kun palaat tänne seitsemästä-neljään helvettiin :)

This Post:
00
212624.27 in reply to 212624.26
Date: 3/16/2012 10:23:54 AM
Taikasuon Tattivatit
III.7
Overall Posts Rated:
778778
Joo.. Emmä sanonu, että alottaisin koulun syksyllä. Tällä hetkellä suunnitelmissa on aloittaa loppuvuodesta ikuinen matkustelu muiden rahoilla ja samalla jakaa muiden rahaa myös köyhille :P

Tieteenala siis kehitysmaatutkimus.. ja jos tollaseen kouluun joutuiski jo syksyllä, ni kyllä minä ja maailmanparantajahippitytöt tullaan ihan kivasti toimeen :)

Pitäis vaan alottaa toi lukeminen kaksin käsin. Ongelmana on se, että on liikaa energiaa, eikä malta lukea aloillaan. Mieli on jopa liian liukas, vaikkakin keskittyminen on jotain maksimaalista luokkkaa, tästä ilmeisesti kiitos ruusujuurelle, jota viikingit käytti kuulemma taisteluissa nopeuden, adrenaliinin ja rohkeuden tähden :)

Last edited by Hencka_D at 3/16/2012 10:24:21 AM

This Post:
00
212624.28 in reply to 212624.27
Date: 3/16/2012 11:20:11 AM
Porvoon Jarmo
II.1
Overall Posts Rated:
789789
Onks sulla toi ruusun juuri oma tekelettä vai kaupan kamaa?
Tulipa vaan mieleen et tota Kurttu ruusua kasvaa täälläpäin villinä aika paljon ja sen juuihan on sellasta mitä ei saa ikinä kaivettua kokonaan ylös,joten matskua löytys omasta takaa,tiedä sit onks se oikeeta lajiketta :)

Mitä tohon sun opiskelu projektiin tulee,kuulostaa ihan hiton hienolta, Just do it!

Advertisement