BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Jouw talenten seizoen 20

Jouw talenten seizoen 20

Set priority
Show messages by
From: Peja

This Post:
00
221153.18 in reply to 221153.17
Date: 7/3/2012 8:34:20 AM
Los GansoS
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
101101
Second Team:
Los GansoS II
haha komt goed, en dat was ik ook zeer zeker niet van plan

This Post:
55
221153.19 in reply to 221153.18
Date: 7/3/2012 8:55:36 AM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
De reden dat ik verder niet meer correspondeer over Van de Ven, is dat diens betreffende manager veelvuldig aan 'trolling' doet. Ik heb duidelijk uitgelegd wat er nodig is voor de betreffende speler om de selectie te halen, heb daarbij de keuze aan de manager gelaten om te kiezen tussen bepaalde zaken. Uit respect voor de manager plaats ik niet op het forum welke onderdelen dat zijn, zodat zijn tegenstanders niet weten waar zijn kwaliteiten liggen. Als er vervolgens bij elke post een steek onder water komt, het zij zo. Maar ik ben van mening dat de community dan ook recht heeft op de waarheid en niet het verhaal dat de manager er nu van maakt.

Laat ik nogmaals stellen, de beste spelers zullen in het U21 team spelen. Er zal nooit een garantie voor spelers komen dat ze in de basis of in de selectie komen, de enige garantie is dus voorstaande regel. Ik ben blij dat de speler nog steeds traint en progressie boekt en hoop dat zijn manager daar mee door blijft gaan. Uiteindelijk komt de speler er wel, tenminste als zijn voornaamste kwaliteit niet het rijden van de spelersbus is... trekt u allen daar uw conclusies uit!

This Post:
00
221153.20 in reply to 221153.19
Date: 7/3/2012 12:34:56 PM
Los GansoS
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
101101
Second Team:
Los GansoS II
even verder nog een toevoeging over mijn talent. het is wel een heet hoofd zeg, al 4x 6 fout gehad in zn rookie season. enige tips hoe ik dit kan voorkomen?

This Post:
00
221153.21 in reply to 221153.19
Date: 7/3/2012 12:38:12 PM
Overall Posts Rated:
1212
Het lijkt me ook compleet niet logisch om een SF te trainen voor de U21.

Doordat je zowel inside als outside traint wordt deze speler ten aller tijden overlopen door een pure SG of C. Aangezien de rest van de selectie niet sterk genoeg is, kom je er niet aan toe om gebruik te maken van de zijn sterke punten tegenover een pure SG of C.

Zoals ik het zie is er in de U21 dus geen plek voor een SF omdat je die positie beter op een andere manier kan invullen. Ik snap dus ook niet waarom Snowflake verwacht dat zijn speler geselecteerd wordt.

This Post:
00
221153.24 in reply to 221153.22
Date: 7/3/2012 12:50:17 PM
Overall Posts Rated:
1212
Ik weet niet hoor maar van der Ven is 193 cm dat lijk met niet echt C materiaal :)

Vinkers loopt een seizoen achter dus dat lijkt me ook geen interessant project.

From: Ruaidri

To: Peja
This Post:
00
221153.26 in reply to 221153.20
Date: 7/3/2012 1:10:00 PM
Nightearls
II.3
Overall Posts Rated:
536536
Second Team:
Silver Onions
even verder nog een toevoeging over mijn talent. het is wel een heet hoofd zeg, al 4x 6 fout gehad in zn rookie season. enige tips hoe ik dit kan voorkomen?

Conditie omhoog helpt iets.
Zelf heb ik goede resultaten gezien bij guards, door schotblokken 1 á 2 niveau's omhoog te trainen.
Verder lijkt ervaring te helpen.

Hogere verre verdediging of inside verdediging, hielpen weinig bij mij.

Only in the dark, we succeed!

This Post:
00
221153.27 in reply to 221153.26
Date: 7/3/2012 1:12:46 PM
Los GansoS
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
101101
Second Team:
Los GansoS II
thanx ruaidri !

This Post:
00
221153.28 in reply to 221153.25
Date: 7/3/2012 1:26:43 PM
Overall Posts Rated:
9494
Hij wordt ook momenteel niet getraind als SF want dat is inderdaad niet van toepassing op U-21, hij gaat overigens wel verpieteren vrees ik aangezien ik definitief voor de Servische kant ga trainen aangezien die speler stukken meer potentie heeft.

daarnaast zal ik in de draft vast wel een goede oppikken en dan zien of ie in mijn trainingsschema past en anders houd ik die als back up of kachel ik hem op de TL.

@onze vriendelijke bondscoach die er werkelijk waar niets van snapt, er is momenteel vast wel een betere maar komend seizoen dus denk ik even niet. je bent niet de enige met toegang tot de cijferkes he. Maar prima dit alles maakt mijn keuze om voor een ander land te trainen verregaande eenvoudiger aangezien de coaches daar wel contact onderhouden met de managers.

Verbaast me overigens niets dat er geen managers bijkomen want met deze instelling en anderzijdes hypocriet gedrag snap ik het inderdaad ook niet meer. Spelers mogen niet bij naam genoemd worden, ik zie de laatste tijd niets anders gebeuren onder het mom van het is voor het NT dus het mag. Lijkt mij toch overduidelijk dat de door mij eerder gemaakte opmerking van het kliekje van BB toch wel redelijk op waarheid begint te berusten. Plannen gemaakt door anderen worden klakkeloos gejat, misbruikt of op andere wijze vernaggelt. Er lopen spelers rond in het NT die lang niet de beste zijn en als er dan kritiek word uitgeoefend om de zaak op scherp te zetten en de oogjes bij iedereen te openen breekt de pleuris uit

Ik bedank er dus voor en zal mijn tijd wel steken in een land waar ze het wel serieus nemen en waar kritiek wel gebruikt wordt waarvoor het bedoelt is. Dat mensen zich hier persoonlijk aangevallen voelen zou best wel eens terecht kunnen zijn maar ik ga geen moeite meer doen een speler te trainen voor een BC die er toch niets mee doet, aan doet of mee gaat doen om wat voor reden dan ook. Volgend seizoen hoeft ie ook niet geselecteerd te worden want zijn GS zal dan drastisch gaan dalen.

Misschien dat de nieuwe BC u21 er anders over denkt en dat die wel kan communiceren want de huidige heeft voor mij per definitie al afgedaan en ik hoop oprecht dat deze persoon zich niet nogmaals voor een termijn beschikbaar stelt omdat het NT in mijn ogen dan helemaal de bietenbrug opgaat.

Aan het einde van het seizoen zullen we wel weer op de ranglijst zien hoe "goed" we het gedaan hebben en over 2 seizoenen kunnen we de balans opmaken van het project NT als dat dan nog in werking is want zoals ik het zie gebeuren komt er weinig van terecht. Ikzelf heb welgeteld 1 mailtje over mijn talentje gekregen (wat overigens pas volgend seizoen zou moeten zijn geselecteerd) en vervolgens was er een doodse stilte.......die van mij kant nu ook zeker gaat blijven

Advertisement