Ny landstræner og en ny kvalifikationsrunde.
Desværre må jeg jo nok skuffe nogle managers med udtagelsen af de nuværende U21 spillere, men er der nogen, der har spillere som føler sig forbigået, så hører jeg gerne fra dem.
Grunden til at jeg først nu har udtaget spillerne på holdet, er, at jeg har arbejdet mig igennem draften for sidste fire sæsoner. Det er en smule tidskrævende, men har givet et ganske godt billed af, hvor vi står i forhold til vores kommende modstandere.
Frankrig - Rangering #3.
Det franske hold har ingen svage sider, og er stærkt besat på alle pladser. Stærkeste våben er centerpladsen, hvor én af deres spillere får 138000 i løn, hvilket er mere end vores bedste centerspiller på det rigtige landshold.
Israel - Rangering #14
Også et godt hold, men ikke helt så godt som det franske. Deres styrker er centerspillet og shooting guards, mens de mangler gode small forwards.
Georgien - Rangering #22
Et godt hold uden de helt store stjerner, men heller ikke rigtigt nogle svagheder. Måske er deres svaghed small forward pladsen.
Kroatien - Rangering #34
Kroaternes styrke er helt klart at de har et homogent hold, hvor ingen spillere falder igennem.
Malta - Rangering #85
Ikke for at nedgøre modstanderne, men Malta har ikke noget at byde på.
Scotland - Rangering #65
Har udmærkede outside spillere, man mangler helt klart noget under kurven.
Moldova - Rangering #55
Igen et hold uden de helt store stjerner, men de har før drillet os.