BuzzerBeater Forums

BB Danmark > [NT] U21 Landholdsnyheder

[NT] U21 Landholdsnyheder (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Pirates
This Post:
00
64474.18 in reply to 64474.16
Date: 8/5/2009 3:27:46 AM
Overall Posts Rated:
3535
Det er nu officielt, at vi møder Sverige i næste runde. Endda på udebane.

Det bliver en hård nød at knække for os. De slog os i de indledende kampe med 10 point til trods for at de spillede tag det roligt og vi spillede normal.

Jeg vil gå lidt i tænkeboks fra nu af og vende og dreje spillerne for at finde den optimale opstilling til den svære udekamp imod Sverige.

From: JayC
This Post:
00
64474.19 in reply to 64474.18
Date: 8/10/2009 4:15:35 PM
Overall Posts Rated:
00
Så fik vi desværre en ordenlig omgang af svenskerne på trods af at de spillede tag det roligt. Taktikken ramte desværre noget ved siden, da Pirates tydeligvis spillede på at svenskerne spille inside offense ved at bruge en 2-3 zone og Alan Maynard på SF pladsen, men de snød os ved at spille Bevægelse ;(

From: Coach MH

To: JayC
This Post:
00
64474.20 in reply to 64474.19
Date: 8/11/2009 1:27:58 AM
Overall Posts Rated:
77
Det er selvfølgeligt ærgerligt ikke at vinde en Po kamp, men nogle gange bliver man nød til at satse mht taktikken og denne gang gik det desværre galt for vores U21 landstræner. Vi skal også huske på at vi tabte til svenskerne på hjemmebane.

Håber vi kan gøre det bedre næste sæson.

This Post:
00
64474.21 in reply to 64474.20
Date: 8/11/2009 2:38:59 AM
Overall Posts Rated:
3535
Ja, vi fik en ordenlig omgang prygl af svenskerne desværre.

Jeg var udmærket klar over, at det kunne ende sådan, da jeg var nødt til at satse butikken og det glippede desværre.
I hjemmekampen tidligere spillede jeg en mere bred taktik uden at satse, så en satsning var nødvendig i udekampen.

Selvom vi fik tæv spillede vi op til de bedste stats jeg har set fra holdet. Tjek lige alle de rebounds vi fik...Desværrre kunne det ikke bruges til særlig meget.

Nu vil jeg gå igang med at planlægge træningskampe i resten af sæsonen!

U21 valget nærmer sig jo med hastige skridt. Tænk over følgende:
1. Kunne DU tænke dig at være træner
2. Hvilke spillere har du i truppen som kan være til gavn for U21

Jeg stiller givetvis selv op til en tørn mere, men det kunne være sjovt at få flere med, så vi kunne få et spændende valg :-)

This Post:
00
64474.22 in reply to 64474.21
Date: 9/5/2009 8:07:30 AM
Overall Posts Rated:
3535
Landstræneren takker af for denne gang!

Det har været utrolig sjovt, spændende og lærerrigt at være træner for U21 her i BuzzerBeater.
Jeg vælger dog at stoppe for denne gang. Det er der faktisk 2 grunde til:
1. Jeg er blevet LA her i BB og det kræver en del arbejde.
2. Jeg er desuden blevet LA'er i et andet internet-spil kaldet GridIron, hvor jeg er igang med at lægge sidste hånd på en dansk oversættelse. Jeg forventer at der vil være en del rettelser og arbejde når den danske version er kørende og sammenholdt med at være LA her i BB, så er jeg bange for, at arbejdet med U21 ville blive nedprioriteret og det kan vi ikke være tjent med.

Jeg vil naturligvis stadig spille BB for fuld skrue. Jeg har mine helt egne planer om at vippe DL af pinden ( i hvertfald 1 af dem) i næste sæson ;-)

De af jer der har lyst til at opstille til U21 er MEGET velkomne til at stille spørgsmål til jobbet. Det er utrolig sjovt og spændende og så møder man rigtig mange gode hold, hvor ens taktiske snilde sættes på prøve :-)

Jeg stiller gerne op som U21 assistenttræner/hjælper til den nye landstræner.

Jeg håber, at interessen bliver stor for landstrænerposten og husk, du behøver ikke, at være DBL manager for at stille op. Har du lysten og gå-på-modet, så er du langt. Desuden er det vigtigt med et godt samarbejde med senior-landstræneren :-)

Tak til jer alle for det gode samarbejde og held og lykke !

Med venlig hilsen
LA-Pirates

From: JayC

This Post:
00
64474.23 in reply to 64474.22
Date: 9/5/2009 8:28:33 AM
Overall Posts Rated:
00
Tak for det fine arbejde :)
Kunne godt være man skulle overveje at stille op

This Post:
00
64474.24 in reply to 64474.22
Date: 9/5/2009 10:48:37 AM
Overall Posts Rated:
1010
Tak for en fin indsats....og så vil jeg bare opfordre interesserede til at stille op. Der er naturligvis en noget arbejde med det....men det er sjovt, og man lærer en del om spillet og møder ikke mindst en del andre trænere både danske og udenlandske.

This Post:
00
64474.25 in reply to 64474.24
Date: 9/5/2009 11:08:13 AM
Overall Posts Rated:
12901290
Yes, stil op hvis i mener i kan gøre en god indsats. Vi er et tilpas lille land til at forventningerne ikke er tårnhøje. Så selv managers uden en masse erfaring har mulighed for at still op med mulighed for at få tjansen. Hvis man gør sit bedste og gider bruge den nødvendige tid på det vil man i samarbejde med NT træneren kunne gøre et godt stykke arbejde.

Og tak til Piraten for et godt stykke arbejde. Nu håber jeg ikke du får for meget tid på hænderne til at planlægge min ødelæggelse.

This Post:
00
64474.26 in reply to 64474.25
Date: 9/6/2009 6:09:11 AM
Overall Posts Rated:
77
Jeg vil også sige tak til Piraten - ikke fordi han har udtaget nogle af mine spillere til sine landshold, men for den indsats han har gjort.
Ikke mindst synes jeg Piratens ærlighed skal fremhæves, for det er den vej jeg mener man kommer længst som landstræner.

Synes også at det er fint at GM-worthy42 opfordrer alle som gider yde en indsats for U21 holdet at melde sig som kandidat - også selvom de måske ikke har så meget erfaring.
Samtidig opfordrer jeg samme person, GM-worthy42, til at stille op som landstræner og håber han vil bruge rigtigt meget tid på U21-holdet, så vi andre kan få en chance i pokalen og i ligaen ;-)

Håber vi får gode engagerede kandidater til valget, også selvom de måske ikke har den store erfaring!

This Post:
00
64474.27 in reply to 64474.26
Date: 9/6/2009 10:26:45 AM
Overall Posts Rated:
44
Også fra undertegnede en stor tak til piraten, som udtog Bronx Ballers' første landsholdsspiller til det nuværende U21-hold - det var en stor dag for Coach #1 ;).

Jeg synes det er rart at se, at der er lagt op til fuld opbakning til en kommende U21-træner, uanset hvor erfaren vedkommende er (og at man kan få assistance fra den afgående træner, er bare super).

This Post:
00
64474.28 in reply to 64474.11
Date: 9/19/2009 2:48:53 PM
Overall Posts Rated:
77
Ny landstræner og en ny kvalifikationsrunde.

Desværre må jeg jo nok skuffe nogle managers med udtagelsen af de nuværende U21 spillere, men er der nogen, der har spillere som føler sig forbigået, så hører jeg gerne fra dem.
Grunden til at jeg først nu har udtaget spillerne på holdet, er, at jeg har arbejdet mig igennem draften for sidste fire sæsoner. Det er en smule tidskrævende, men har givet et ganske godt billed af, hvor vi står i forhold til vores kommende modstandere.

Frankrig - Rangering #3.
Det franske hold har ingen svage sider, og er stærkt besat på alle pladser. Stærkeste våben er centerpladsen, hvor én af deres spillere får 138000 i løn, hvilket er mere end vores bedste centerspiller på det rigtige landshold.

Israel - Rangering #14
Også et godt hold, men ikke helt så godt som det franske. Deres styrker er centerspillet og shooting guards, mens de mangler gode small forwards.

Georgien - Rangering #22
Et godt hold uden de helt store stjerner, men heller ikke rigtigt nogle svagheder. Måske er deres svaghed small forward pladsen.

Kroatien - Rangering #34
Kroaternes styrke er helt klart at de har et homogent hold, hvor ingen spillere falder igennem.

Malta - Rangering #85
Ikke for at nedgøre modstanderne, men Malta har ikke noget at byde på.

Scotland - Rangering #65
Har udmærkede outside spillere, man mangler helt klart noget under kurven.

Moldova - Rangering #55
Igen et hold uden de helt store stjerner, men de har før drillet os.

Advertisement