BuzzerBeater
BuzzerBeater Forums
BB Nederland > non BB - NBA
Back to the Sneak Peek
BB Nederland
U21 seizoen 30
459
NT seizoen 42
1
U21 National Team Debate Threa...
15
U21 National Team Speeches
1
U21 Election Rules
1
NT seizoen 41
41
Rik Smits Beker/B3 seizoen 41
9
[ADS] Speler Advertenties 2
1000
National Team Debate Thread
1
National Team Speeches
1
Election Rules
1
NT seizoen 40
38
Klaagmuur 5
1000
Rik Smits Beker/B3 seizoen 40
27
NT seizoen 39
55
U21 National Team Debate Threa...
20
U21 National Team Speeches
1
U21 Election Rules
1
Rik Smits Beker/B3 seizoen 39
67
non BB - NBA
1000
<
>
Favorite Folders
non BB - NBA
(thread closed)
Set priority
High
Normal
Low
Show messages by
Everybody
BB-Patrick (12)
3point king (87)
Maupster (40)
Tesse (31)
Monique (1)
Ruaidri (27)
Savoy (6)
Coenta (3)
Finkie (38)
Sluuge (2)
LA-Magic J (228)
primoss (3)
Bash (1)
Peja (17)
H. Olajuwon (2)
woetsman (7)
Jeründerbar (105)
SDR (1)
TheFastOne (2)
Ice (1)
Pater (95)
Bolleboosje (13)
Oranjeman (80)
Sv Donar (3)
J-Freak (12)
Search this Thread (Supporter Feature)
From:
3point king
To:
LA-Magic J
This Post:
0
215673.181
in reply to
215673.179
Date: 11/3/2012 8:18:49 AM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476
Second Team:
De Grote Spelers
Het begin van Harden is hoopgevend ;) after how many games will you eat crow?
Mark Unread
Ignore User
From:
3point king
To:
LA-Magic J
This Post:
0
215673.184
in reply to
215673.183
Date: 11/3/2012 10:52:47 AM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476
Second Team:
De Grote Spelers
En dan gok ik dat ze vanavond zich laten verrassen door de Cavs! Uncle Drew is toe aan een overwinning!
Daarnaast nog een echt gokje gewaagd, de Blazers quotering van 3,00 uit bij Houston. Teams lijken een beetje te slapen op Portland, Lamarcus Aldridge is echt goed en Batum leek tijdens de 1e game tenminste alsof hij zijn contract een beetje waard was.
Mark Unread
Ignore User
From:
Tesse
To:
3point king
This Post:
0
215673.185
in reply to
215673.184
Date: 11/3/2012 5:10:43 PM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
530
Second Team:
The Milk
Zou je wel gelijk in kunnen hebben. Is een uitwedstrijd maar precies wat je zegt. Die 2 spelers zijn niet miss en hun rookie, Lillard, begint aardig. Maar vooral LMA is erg goed.
Crunchy! If you eat fast enough
Mark Unread
Ignore User
From:
3point king
To:
LA-Magic J
This Post:
0
215673.189
in reply to
215673.188
Date: 11/5/2012 5:25:06 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476
Second Team:
De Grote Spelers
Kobe is niet meer zo goed als hij voorheen was. James is uiteraard de beste. Maar misschien om de discussie wat meer meetbaar te maken, wat is dan een franchise player? Linsanity is niets meer dan een hype, hoewel het wel leuk was om even mee te maken. Waar baseer jij het meest jouw mening op? Statistieken of gevorderde statistieken, kijk je volledige games of vooral recaps? Door de vergelijking eerder in de discussie over Harden vs Martin krijg ik namelijk het idee dat je vooral veel van de beeldvorming doet door de box-score, of zit ik er dan naast?
Mark Unread
Ignore User
From:
Tesse
To:
3point king
This Post:
0
215673.190
in reply to
215673.189
Date: 11/5/2012 5:43:41 PM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
530
Second Team:
The Milk
Tja bij die eerdere discussie over Harden en MArtin lag de waarheid denk ik tussen jullie in (of mijn waarheid ;)).
Harden heeft de mogelijkheid om een team te leiden omdat hij zelf ook kan creeeren. Dat kan Martin niet echt. Maar reken mij bij de Thunderfans die denken dat het Martin niet eens zo'n slechte vervanger is. Als hij een schot neemt heb ik veel vertrouwen dat het erin gaat. Eerder noemde je hem een inefficiente scorer maar volgens mij zeggen zowel stats als kijken naar wedstrijden iets anders.
En Martin heeft als voordeel dat hij denk ik een goede starter naast Westbrook en Durant zou zijn omdat hij goed van de bal af is met zijn cuts en 3-punters. Harden kwam vooral goed tot zijn recht met de bal in zijn handen, 3-puntschieter en drives naar de basket. Maar toch werkte het niet in de starting line-up.
Martin's verdediging valt tot nu toe erg mee (goede effort sowieso) en lijkt niet veel minder dan die van Harden. Al is het mediaverhaal wel dat Martin hopeloos zou moeten zijn.
Harden heeft zo'n hete start dat het praktisch onmogelijk is om het vol te houden. En tegenstanders zullen ook beter gaan voorbereiden (bijvoorbeeld op het feit dat Harden bijna altijd via links naar de basket gaat). Of hij een franchisespeler a la Durant, LeBron, Kobe, Westbrook, Paul etc. is weet ik ook nog niet. Maar hij begint in ieder geval aardig.
Linsanity vrees ik ook dat het enkel een hype was (maar op het moment zelf was dat ook wel duidelijk..). Hij heeft echter wel laten zien dat ie de kwaliteit van een 1e ronde draftee heeft (ipv D-league niveau).
Maar vind Dr. J's meningen niet heel vreemd, terwijl ik toch ook wedstrijden kijk via leaguepass en ongeveer alles lees wat over de Thunder geschreven wordt (vooral www.dailythunder.com is een goede blog met soms ook nog iets interessants in de comments sectie) en redelijk wat over andere teams.
Last edited by Tesse at 11/5/2012 5:46:39 PM
Crunchy! If you eat fast enough
Mark Unread
Ignore User
From:
3point king
To:
Tesse
This Post:
0
215673.191
in reply to
215673.190
Date: 11/5/2012 7:04:07 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476
Second Team:
De Grote Spelers
Het is ook zeker niet bedoeld als aanval! Iedereen heeft zijn eigen manier van benaderen, daar is niet een bepaalde manier 'goed' of 'slecht' in. Ik was gewoon benieuwd, maar moet zeggen dat ik het leuk vind dat er meerdere managers zoveel kijken
Daarnaast weten alle scouts en teams wel dat Harden veelal met links gaat, maar hij is toch nog zo goed dat het lukt. Hij heeft er ook counter-moves voor, als ze dat eruit proberen te houden. Met de bal in zijn handen is Harden gewoon 1 van de gevaarlijkste spelers in de NBA.
Ik blijf trouwens wel bij mijn punt van inefficiënte scorer wat betreft Martin. Hij is echt geen scrub hoor, maar hij haalt nu ook een hoog percentage voor zijn doen. Vorig jaar een 41% schutter, waarbij zijn percentage elk seizoen is gedaald sinds zijn 2e seizoen in de nba (uitgezonderd het seizoen 10-11). Misschien dat hij dit seizoen een hoger percentage haalt omdat hij de 3e optie op zijn hoogst is en daardoor minder verdedigende aandacht krijgt, maar ik wil graag over een langere periode bewijs zien.
Mark Unread
Ignore User
Disable Emoticons and Images